quote:
En dat allemaal door een film. Dat kun je dan beter doen dan doodgaan om meer en hoger in de top2000 te komen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kan niet anders dan concluderen dat de Queen-hype nog immer voortduurt
Classic rock is een beetje ongrijpbaar, ik vind dit ook wel een hoog prostaatgehalte hebben bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Classic Rock wat vroeger Knuffelrock was?
Nee dat is Motörheadquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:33 schreef Spies het volgende:
We krijgen hierna gewoon nog 10x Queen. Over overkill gesproken..
Als je een hekel hebt aan voetbal, maar wel erover mee wil praten, word je supporter van psv.quote:
Ik wil een film over Vanilla Ice dan maarquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dat allemaal door een film. Dat kun je dan beter doen dan doodgaan om meer en hoger in de top2000 te komen.
Zou van mij best in de lijst mogen.quote:
Dat nummer is voor mij wel redelijk verziekt denk ik 😅.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik bedoel, Three Little Birds is een geinig liedje en ik heb de associatie met Ajax er ook niet echt bij, dus dat scheelt
Ja Top 2000 is hype gevoeliger geworden laatste jaren. Was t altijd alleen een overlijden dat je een bonus opleverde, tegenwoordig is een film/docu of concert genoegquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dat allemaal door een film. Dat kun je dan beter doen dan doodgaan om meer en hoger in de top2000 te komen.
Okay. Ik vind het best ingewikkeld al die soorten rock.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Classic rock is een beetje ongrijpbaar, ik vind dit ook wel een hoog prostaatgehalte hebben bijvoorbeeld.
En niet alle 'prostaatrock' vind ik slecht, Fortunate Son is puur genot.
OVERKILL! OVERKILL!quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zou van mij best in de lijst mogen.
of als je struikelt op het podium...quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja Top 2000 is hype gevoeliger geworden laatste jaren. Was t altijd alleen een overlijden dat je een bonus opleverde, tegenwoordig is een film/docu of concert genoeg
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef Isorden het volgende:
TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITY
WHERE THE GRASS IS GREEN AND THE GIRLS ARE PRETTY
Daarom ken ik maar 2 muziek hokjes.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ik vind het best ingewikkeld al die soorten rock.
TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITYquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef Isorden het volgende:
TAKE ME DOWN TO THE PARADISE CITY
WHERE THE GRASS IS GREEN AND THE GIRLS ARE PRETTY
staat rob ineens ook hoger?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
of als je struikelt op het podium...
Ik denk ook omdat het komt dat er meer van dat soort dingen zijn. Doodgaan natuurlijk niet, dat is al jaren zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja Top 2000 is hype gevoeliger geworden laatste jaren. Was t altijd alleen een overlijden dat je een bonus opleverde, tegenwoordig is een film/docu of concert genoeg
in het zwembadquote:
Ja man, dan moet je echt sloopkogels als benen hebben. Echt ziek hoe die drummer dat live volhoudt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
OVERKILL! OVERKILL!
Hele nummer double bass, was niet te doen in GH.
ik heb de lijst echt niet goed bekeken, laat me dit jaar blind verrassenquote:
Ik heb er dan 3. Ik vind sommige muziek ook "wel leuk". Een middenweg. Ik ben niet van uitersten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daarom ken ik maar 2 muziek hokjes.
Goede en slechte.
Door Stevie?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de lijst echt niet goed bekeken, laat me dit jaar blind verrassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |