abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190798661

dinsdag 31 december 2019 @ 09:50:26 #2
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_190798699
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 09:47 schreef rival het volgende:

[..]

Zelf afschieten doe ik ook al een paar jaar niet idd, lekker meekijken met de rest. *O*

Hij is bang die gaat steeds van de voorkant naar de achterkant afhankelijk waar de knallen zijn. Vrouwtje is vrij rustig als ze bij mij zit maar bij een hele harde knal wilt ze ook wel even wegschieten.

Hij is ook nog bang voor mij dus kan hem niet kalmeren... Maja komt wel goed.
En dan laat je ze vanavond alleen? Of denk je dat dat juist beter is?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_190798729
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 december 2019 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

En dan laat je ze vanavond alleen? Of denk je dat dat juist beter is?
Voor hem is het misschien wel beter want dan kan hij onder de bank zitten. Daar zit ie weer niet rustig als ik erop zit :D

Ik denk dat het verder niet veel verschil maakt. Ik heb in ieder geval het luik gesloten dus ze kunnen niet buiten komen en daar in paniek wegrennen.
pi_190798773
Mijn hond wordt ook niet bepaald blij van vuurwerk. Die zit ergens in Friesland in the middle of nowhere
  dinsdag 31 december 2019 @ 09:57:16 #5
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_190798800
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 09:52 schreef rival het volgende:

[..]

Voor hem is het misschien wel beter want dan kan hij onder de bank zitten. Daar zit ie weer niet rustig als ik erop zit :D

Ik denk dat het verder niet veel verschil maakt. Ik heb in ieder geval het luik gesloten dus ze kunnen niet buiten komen en daar in paniek wegrennen.
Oja, misschien wel beter dan inderdaad :Y Die van mij kijken niet op of om. Ik gooide zelf gisteren mijn boek een meter de lucht in door een keiharde knal maar de katten lagen gewoon chill in hun catcave _O_
|| justdiggit.org ||
pi_190798922
Wat zijn jullie goede voornemens?
  dinsdag 31 december 2019 @ 10:07:19 #7
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_190798935
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn dankbaarheidsdagboek weer bij gaan houden. Verder ben ik eigenlijk niet zo van de goede voornemens :P De jouwe?
|| justdiggit.org ||
pi_190799106
quote:
Doen wat mij gelukkig maakt in plaats van me te laten leiden door wat anderen willen en verwachten.

Dus dat wordt een opgave :')

Maar ik kan me ook weinig dingen voor de geest halen van 2019. Alles is gewoon 1 brei geworden. Alle dagen lijken op elkaar.
pi_190799454
quote:
Meer boeken lezen en films kijken. Vaker naar mijn Linkin Park-cd's luisteren en vaker op mijn racefiets zitten.

Groetjes.
pi_190799544
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:18 schreef Elvi het volgende:

[..]

Doen wat mij gelukkig maakt in plaats van me te laten leiden door wat anderen willen en verwachten.

Maar ik kan me ook weinig dingen voor de geest halen van 2019. Alles is gewoon 1 brei geworden. Alle dagen lijken op elkaar.
O+
  dinsdag 31 december 2019 @ 10:38:47 #11
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_190799549
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Meer boeken lezen en films kijken. Vaker naar mijn Linkin Park-cd's luisteren en vaker op mijn racefiets zitten.

Groetjes.
Linkin Park _O_
|| justdiggit.org ||
pi_190799556
quote:
Zo kansloos, goede voornemens. Als ik wat wil veranderen doe ik dat gewoon.
Vakman pur sang
pi_190799560
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Mijn dankbaarheidsdagboek weer bij gaan houden. Verder ben ik eigenlijk niet zo van de goede voornemens :P De jouwe?
Ik wil vooral doorgaan met gezond(er) leven. Dat is dan blijven sporten en zorgen dat ik het gezonder eten ook vol ga houden. In mijn eentje is dat niet altijd even gemakkelijk :P

Verder heb ik voor volgend jaar als doel om wat bewuster te sparen, ik begin 1 januari in een nieuwe functie en dan zou ik wat meer ruimte moeten hebben daarvoor.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:18 schreef Elvi het volgende:

[..]

Lijkt me dan al een goed voornemen om te zorgen dat dat laatste in 2020 niet zo is.
pi_190799568
quote:
drastisch minder gaan zuipen ;(
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  dinsdag 31 december 2019 @ 10:41:12 #15
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_190799605
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik wil vooral doorgaan met gezond(er) leven. Dat is dan blijven sporten en zorgen dat ik het gezonder eten ook vol ga houden. In mijn eentje is dat niet altijd even gemakkelijk :P

Verder heb ik voor volgend jaar als doel om wat bewuster te sparen, ik begin 1 januari in een nieuwe functie en dan zou ik wat meer ruimte moeten hebben daarvoor.
Klinkt goed *O*
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 31 december 2019 @ 10:41:17 #16
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190799608
quote:
Gezonder leven, laatste 2 weken gaan al goed.
Beleggen en meer sparen (dit laatste gaat de laatste 2 maanden ook al goed), op weg naar een huis en een pensioen.
Geen nieuwe spellen en boeken meer kopen totdat de oude uit zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190799697
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

[..]

Lijkt me dan al een goed voornemen om te zorgen dat dat laatste in 2020 niet zo is.
Filsteerd CE! Wat ga je doen, nog vaak buitenland?
Vakman pur sang
pi_190799720
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Dat is me dit jaar al vrij goed gelukt ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gezonder leven, laatste 2 weken gaan al goed.
Beleggen en meer sparen (dit laatste gaat de laatste 2 maanden ook al goed), op weg naar een huis en een pensioen.
Geen nieuwe spellen en boeken meer kopen totdat de oude uit zijn.
Gezonder leven gaat op zich toch ook wel goed als je met zijn tweeën bent? Dan heb je nog iets van een stok achter de deur.

Ik wil ook wat (extra's) voor mijn pensioen regelen. Mijn doel is volgend jaar 500 euro per maand te sparen en daarbij 100 euro per maand in te leggen op een beleggingsrekening en daar de komende 10-15 jaar niet al teveel naar kijken.
pi_190799782
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Deze herken ik van jaren terug, maar dat zuipen is ook socializen. Dus de tijd dat je dan niet zuipt moet je wat anders ‘leuks’ bedenken.
Anders zit je maar op de bank heel Holland bakt te kijken. :'(
Vakman pur sang
  dinsdag 31 december 2019 @ 10:48:20 #20
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190799830
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

[..]

Gezonder leven gaat op zich toch ook wel goed als je met zijn tweeën bent? Dan heb je nog iets van een stok achter de deur.

Ik wil ook wat (extra's) voor mijn pensioen regelen. Mijn doel is volgend jaar 500 euro per maand te sparen en daarbij 100 euro per maand in te leggen op een beleggingsrekening en daar de komende 10-15 jaar niet al teveel naar kijken.
Loka leeft ook niet echt gezond, maar die komt niet zo snel aan. Ik denk dat mijn porties een stuk groter zijn.
Maar het begon eigenlijk dat ik met de feestdagen altijd me zo kut voel omdat ik vies vol zit. Dus nu expres weinig gegeten alle dagen, en voel me gewoon stukken beter. Is een stuk moeilijker met werken straks maar goed.
Precies, gewoon lekker weinig uitgeven. Nu Loka ook werkt gaat dit wat makkelijker. Ik werk maar 4 dagen en ben sowieso maar leraartje. Dus veel geld kwam er niet binnen. Is nu een stuk beter.
Lekker investeren en hopen over een jaar of 15 een leuk bedrag er uit te halen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190799833
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

[..]

ik verwacht dat het de eerste paar weken wel even gaat tegenvallen, maar als het resultaat oplevert dan moet het wel goed komen.
pi_190799879
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Filsteerd CE! Wat ga je doen, nog vaak buitenland?
Ik blijf het werk doen wat ik afgelopen half jaar al gedaan heb, dat zou eerst tijdelijk zijn maar beviel blijkbaar zo goed dat ik dat mag blijven doen :P

Buitenland probeer ik al jaren te minderen, maar dat gaat in 2020 vast ook niet lukken. In Januari ben ik al 3x weg, maar voornamelijk korte tripjes.
pi_190799893
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:46 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Deze herken ik van jaren terug, maar dat zuipen is ook socializen. Dus de tijd dat je dan niet zuipt moet je wat anders ‘leuks’ bedenken.
Anders zit je maar op de bank heel Holland bakt te kijken. :'(
mijn doel is iets anders:
als ik sociaal met vrienden ben wil ik best nog wel een biertje drinken.
maar nu drink ik ook als ik thuis op de bank naar heel holland bakt zit te kijken
pi_190799918
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Loka leeft ook niet echt gezond, maar die komt niet zo snel aan. Ik denk dat mijn porties een stuk groter zijn.
Maar het begon eigenlijk dat ik met de feestdagen altijd me zo kut voel omdat ik vies vol zit. Dus nu expres weinig gegeten alle dagen, en voel me gewoon stukken beter. Is een stuk moeilijker met werken straks maar goed.
Precies, gewoon lekker weinig uitgeven. Nu Loka ook werkt gaat dit wat makkelijker. Ik werk maar 4 dagen en ben sowieso maar leraartje. Dus veel geld kwam er niet binnen. Is nu een stuk beter.
Lekker investeren en hopen over een jaar of 15 een leuk bedrag er uit te halen.
Minder eten was voor mij ook wel een oplossing. Als ik in mijn eentje kook dan maak ik toch altijd teveel; dat niet allemaal in 1x opeten scheelt. Verder probeer ik iets gevarieerde te eten en minder ongezonde dingen te eten als ik uit eten ga of iets laat bezorgen. Minder eten laten bezorgen dat scheelt ook weer geld, dus ergens is het een win-win situatie.
pi_190799952
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:50 schreef gianni61 het volgende:

[..]

mijn doel is iets anders:
als ik sociaal met vrienden ben wil ik best nog wel een biertje drinken.
maar nu drink ik ook als ik thuis op de bank naar heel holland bakt zit te kijken
Dat bedoel ik. Je moet (mag) iets gaan doen wat je bezighoud of leuk vind, anders ga je dom zuipen.
Dan kun je net zo goed gewoon naar d ekroeg gaan is het iig nog gezellig. :P
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')