Slaaplekker maat!quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga slapen. Het was een eer om dit jaar mijn top2000 debuut te maken op fok. Volgend jaar ga ik maar voor het eerst zelf stemmen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga slapen. Het was een eer om dit jaar mijn top2000 debuut te maken op fok. Volgend jaar ga ik maar voor het eerst zelf stemmen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Lijkt me een prima uurtje zo. Ben eerlijk gezegd alleen Guns n Roses volledig zat in het algemeen
Het enige briljante anthem van dit uurquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:04 schreef RensAjacied het volgende:
Welterusten Rensquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ook mooi!quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb op smokes outside the hospital door gestemd
Oh ik vergeet de 3 Vogeltjes XXXquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het enige briljante anthem van dit uur
Knockin on heaven door staat in mijn top 5 nummers ooit. Maar ga het niet redden tot zo laat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 04:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Lijkt me een prima uurtje zo. Ben eerlijk gezegd alleen Guns n Roses volledig zat in het algemeen
Die uitvaartquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Lemmy echter is een grote held![]()
![]()
Sleep well Rens, was me een waar genoegen om je hier regelmatig te treffenquote:Op dinsdag 31 december 2019 04:04 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |