Magicaquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja zie je, dat moment. Misschien las ik alleen mee
Niet bijhouden wat er in de supermarkt gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek dat ik per se alles wat ik buiten de deur heb beluisterd ook daadwerkelijk móet invoeren.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef skysherrif het volgende:
Oja huisbaas van mn vader is de vader van danny vera (wat langer geleden dit)
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nice, altijd leuk dat kleine wereldje in de provincie
Jammer dat je geen connecties met Danny Vera GoD hebt
Rick had een tienermeid in de studio, zat hele tijd aan haar, dus wij zaten hier allemaal van #metoo. Uiteindelijk bleek het zijn dochterquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat was met de dochter van Rick? Moet ik de popcorn er bij gaan pakken?
Ah, was het zoverquote:
Tranen gelachen. Wij massaal minuten klagen dat hij een stagiaire aan het aanranden was. Nam haar op schoot etc.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja shit wat een kut djquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je held Rick staat in al zijn spekkigheid erop te swingen als een hitsige walrus.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je held Rick staat in al zijn spekkigheid erop te swingen als een hitsige walrus.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij was toch gestopt met optreden enzo? Ging ie met zijn kleding bezig?
Ik weet het niet precies, zo goed ben ik ook niet ingevoerd. Maar toch jammer dat ie al zo lang uit de spotlights is. Op een gegeven moment heb je behoefte aan nieuw werk. Moet toegeven dat ik Racine Carrée niet vaak meer opzetquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij was toch gestopt met optreden enzo? Ging ie met zijn kleding bezig?
En toch nog steeds zo goed.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef jrwl het volgende:
dit is helaas wel een mindere van Dire Straits
Hij zat heel smerig te doen met wat leek een jonge stagiaire van 12. Vastpakken enzo. Na een half uur verontrustend reacties op Twitter zei hij ineens dat het zijn dochter wasquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was écht niet grappig, het teruglezen wel want ik sliep braaf.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tranen gelachen. Wij massaal minuten klagen dat hij een stagiaire aan het aanranden was. Nam haar op schoot etc.
Was het zijn dochter.
Doet me denke naan een tandarts die wel pedo was.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tranen gelachen. Wij massaal minuten klagen dat hij een stagiaire aan het aanranden was. Nam haar op schoot etc.
Was het zijn dochter.
Ja, universalscrobbler gebruikte ik ook, inmiddels al 4 jaar niet meer. Maar ik deed dus wel alles toevoegen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Het neemt zeker tijd in beslag, maar alles wat ik nog handmatig moet invoeren met www.universalscrobbler.com is voor mij persoonlijk op zich nog wel te doen. Ik ben niet zo gek dat ik per se alles wat ik buiten de deur heb beluisterd ook daadwerkelijk móet invoeren. Alleen als het vrij makkelijk is, zoals nu met Radio 2 (de nummers neem ik gewoon over van dit Last.Fm-Account), voeg ik de geluisterde nummers later nog toe. Met platen of CD's is het ook vrij makkelijk achteraf invoeren. Nummers van live concerten voeg ik niet toe, dat is het geen doen.
[..]
Ik snap het helemaal. Big data is prachtig als je het op deze manier kunt gebruiken om je fan-zijn nog een extra dimensie te geven
Geldzwemdeuntje welquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi, ik ben Dagoduck en ik vind dit nummer niet vervelend.
Ik ook niet, kabbelt wel lekker door. Beetje op safe spelenquote:
We signaleerden Rick met op schoot vrij jonge chick.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Queensrychequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mooi, die knipoog naar Queensryche erin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |