Volgens mij wel eerste jaar dat ik meepost op fokquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan is dit zeker je eerste jaar Top 2000? Dit staat al sinds mensenheugenis op de slotdag.
Dit was zelfs één van de eerste nummers dat ik leerde kennen door de Top 2000.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan is dit zeker je eerste jaar Top 2000? Dit staat al sinds mensenheugenis op de slotdag.
Beetje klagen over hoeveel werk het was om het allemaal zelf te maken en je zit geramdquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Precies. Net alsof iemand dat nog proeft. Er zit halverwege de avond toch al minstens een halve liter drank in
Dit is een soort IKEA-bouwpakket. Je kijkt nu nog naar de kartonnen doos die eromheen zit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:32 schreef Kyran het volgende:
Ik ken dit niet, ook niet veel gemist volgens mij.
Rick is enorm vet inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef Gretzl het volgende:
Zo vet dat dit gewoon een live-versie is
Stuur opquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ga wel een beetje mijn best doen hoor.
Ik ga mijn Hollandsche Matties Pan Bati voorschotelen
Hij doet ook niks. Behalve woest door Twitter scrollen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef Kyran het volgende:
Als we geen Rick mogen bashen gaan de topics wel veel trager
Godverquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha zie dat buikje van Rick golven op de wilde zee van middelmatigheid.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beetje klagen over hoeveel werk het was om het allemaal zelf te maken en je zit geramd
Mooi. Poëtisch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Welk uur zit jij danquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:34 schreef jrwl het volgende:
niks mis met een paar House nummertjes in de Top 2000, maar helaas worden alleen de smakeloze Eurodance/Happy-Hardcore bagger tracks gekozen
Zeg het ze hoor!quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:34 schreef jrwl het volgende:
niks mis met een paar House nummertjes in de Top 2000, maar helaas worden alleen de smakeloze Eurodance/Happy-Hardcore bagger tracks gekozen
Maar dat helpt niet tegen de slaap lieverdquote:
Nee, maar de plaatjes op google doen me watertandenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kom maar halen!
Ken je Pan Bati?
Pascal is vast jaloersquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vond het zelf meer passen in een Bløf liedje
Godver Rensquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Met dichterlijke vrijheid kom je een eind.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vond het zelf meer passen in een Bløf liedje
Zo vet dat dit ook gewoon de eerste keer is dat het publiek dit hoort.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:33 schreef Gretzl het volgende:
Zo vet dat dit gewoon een live-versie is
Nee, maar ben ik weer ff bezig toch. Nog uur tot SLAYER.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat helpt niet tegen de slaap lieverd
Je gaat een uur fappen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar ben ik weer ff bezig toch. Nog uur tot SLAYER.
Beetje muzikaal behang.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
Zegt mij nog altijd niks dit nummer. Vind het wel prima, niet bijzonder.
Neuh, nouja, kan.quote:
Ja, dat hoorde ik laatst in de finaleuitzending van de Ladderquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zo vet dat dit ook gewoon de eerste keer is dat het publiek dit hoort.
Fappen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
OMG. Hoe kom ik die vier ondraaglijke minuten door?
Suggesties?
Wacht maar tot je mijn pan Bati proeft, dan wil je nooit meer anders.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, maar de plaatjes op google doen me watertanden
Heftig indrinkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
OMG. Hoe kom ik die vier ondraaglijke minuten door?
Suggesties?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:38 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij fantaseert het voorspel erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |