Aldus Masterminded.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ties02 mis ik niet. Die postte tien jaar onder Ties02 en denkt dan dat we zomaar zijn username aanpassing naar Heubach klakkeloos in kunnen voeren.
Ik schuifel wel mee ouwe reusquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dan schuifel ik maar alleen!
Scharrebakken dan maar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zit op 1,4 fles wijn. Laat me mijn eigen gang maar gaan!
Amerika is kapotquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:38 schreef skysherrif het volgende:
Snapt iemand waarom bloomberg al 250 miljoen heeft uitgegeven aan zijn campaign en geen enkele kans heeft om te winnen.
Sowieso 60+ers uitsluiten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:38 schreef skysherrif het volgende:
Snapt iemand waarom bloomberg al 250 miljoen heeft uitgegeven aan zijn campaign en geen enkele kans heeft om te winnen.
Ik heb de aanpassing uiteindelijk weer gemaakt. Ties02 stierf in een meltdown.quote:
Ik weet niet precies wat scharrebakken is, maar het klinkt goed!quote:
Vieze mentale afbeelding.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weet alleen dat Nieuwkerk hier een stijve van krijgt.
Die stemmen iets minder op Charles Aznavour ja. Hoewel Matthijs van Nieuwkerk ook in de achterhoek woontquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef jrwl het volgende:
Johnny Cash heeft ook geprofiteerd van de boerenstemmen.
hier in de Achterhoek zijn ACDC, Normaal en Johnny Cash de Top 3 beste muziekartiesten onder de boeren
Jij bent wel de laatste daar iets over mag zeggen ouwe reus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ties02 mis ik niet. Die postte tien jaar onder Ties02 en denkt dan dat we zomaar zijn username aanpassing naar Heubach klakkeloos in kunnen voeren.
Van wie ben jij een kloon?quote:
Dago is zó trots op mij nuquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat scharrebakken is, maar het klinkt goed!
Binnenkort!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |