Ik ben nog vijf jaar ouder dan jij, en dat ik dan over dingen vertel die ze zich niet kunnen voorstellen. Briljant.quote:
Viespeuken daar!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die film heb ik ook gezien op school, zonder doorspoelen.
Ditquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:25 schreef El-Stinho het volgende:
For a minute there
I lost myself, I lost myself
Voor je gevoel wel inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mensen uit 2002 zijn toch 8 ofzo??
Haal nieuwe danquote:
Werchter, zelfde jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
BKS17 bedoelde je? Miste in die set wel teveel persoonlijke favorieten, daarom sla ik hun optreden van het jaar ervoor in Amsterdam nog wel wat hoger aan
Slaapwelquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgen, vrienden van de mooie muziekjes. (En Bluf)
Het was mij wederom een waar genoegen.
Is ook op twitter zijn 'banner'quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:26 schreef koffieleuk het volgende:
Misschien een leuk feitje: las in een interview dat OK Computer Leo's favoriete album is.
Dank voor het vertrouwen, het komt vast goed inderdaad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een eigen huis, ik ben gepromoveerd naar woonkamerautist, maar ik hoor je.
Soms.. als je hard op zoek bent lukt het niet, maar dan vind je opeens iemand als je het niet verwacht.
Kom onder de mensen. Wees jezelf. Wees niet wanhopig. Komt goed!
Valt wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:26 schreef koffieleuk het volgende:
Misschien een leuk feitje: las in een interview dat OK Computer Leo's favoriete album is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |