Heldquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:45 schreef Strani het volgende:
Ik maak hardcore m'n eigen oliebollen. Nou ja, wel met een mix, maar ik voeg wel zelf de rozijnen toe!
En liefquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij houden we je daar wel getuige aan!No way dat we je laten gaan in het nieuwe jaar!
![]()
Het is maar waar je zin in hebt!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:45 schreef Strani het volgende:
Ik maak hardcore m'n eigen oliebollen. Nou ja, wel met een mix, maar ik voeg wel zelf de rozijnen toe!
Hahaquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is maar waar je zin in hebt!
Vorige jaren kochten we echt absurd veel oliebollen, 16 de man ofzo (de overlevering heeft er '32 de man' van gemaakt).
Nu hebben we het bescheiden gehouden met 4 de man en twee beignets.Misschien nog iets voor morgen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij houden we je daar wel getuige aan!No way dat we je laten gaan in het nieuwe jaar!
![]()
Wordt het Stranobhin in 2020?quote:
Guanastrani gaat gewoon lekker verder hoor, maar liefde is universeelquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Wordt het Stranobhin in 2020?
Gaat het dan niet super stinken in huis of valt dat mee?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Ja ik vind het leuk om te doen, het is deel van de oudejaarstraditie voor me
Met oliebollenmix van de Jumbo natuurlijk, voor 99 centDe rozijnen zijn een stuk duurder
Oh nee vind ik niet hoor, en als het al zo is dan wordt het door de geuren van het eten dat we een paar uur later maken wel weer verdrongenquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gaat het dan niet super stinken in huis of valt dat mee?Ik zou er daarom geen zin in hebben geloof ik.
Maar wel leuk als het een traditie is ja
Jij ook Krea!quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:03 schreef Kreator het volgende:
Prettige jaarwisseling allemaal!
(En nog bedankt voor alle felicitaties)
Zondequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik had trouwens Muse net gemist, was stemplaat. Stond onder de douche
Maar straks in de herkansing met Uprising dan maar.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:00 schreef Strani het volgende:
Nou hangt er alwéér een reddingshelikopter boven de baai hier. Wel een verdomd slechte dag ook om ergens van een klif te vallen.
Ik kom niet tussen Guanastrani hoor!quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Wordt het Stranobhin in 2020?
Valt op zich enorm mee (afkloppen). Maar sommige mensen gaan misschien van de gebaande paden af, en dat moet je ook niet doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Is het verder ook vrij gevaarlijk om daar te lopen?
Jij ook prettige jaarwisseling Krea!quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:03 schreef Kreator het volgende:
Prettige jaarwisseling allemaal!
(En nog bedankt voor alle felicitaties)
Oh, oké. Hopen maar dat het dit keer wel meevaltquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Valt op zich enorm mee (afkloppen). Maar sommige mensen gaan misschien van de gebaande paden af, en dat moet je ook niet doen.
Jawel, dan welquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:06 schreef Guanabana het volgende:
Ga je eigenlijk aan de champagne om 12 uur @:Strani of drink je dan ook niet?
Als het maar niet één of andere blonde chick is. Dat zou toch wel een smetje op de avond zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:07 schreef Guanabana het volgende:
Wij doen denk ik zo'n mini(nep)flesje, al is het afwachten waar mijn vriend straks mee thuiskomt hem kennende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |