In The End.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Maar wat is nu echt de beste van Linkin Park?
171 U2 - The unforgettable Fire en dan krijg je idd Davina Michelle nog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk nummer stap ik dan ongeveer in? Ik weet de notering van Davina namelijk.
Ik mis Jay-Zquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is toch wel zo ongeveer het puberanthem van mijn generatie.
Huhwatquote:
Truste.quote:
Nog 2quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk nummer is Karma Polies?
Ze kan toch ook gewoon zeggen 'Henk doe je het licht nog even aan? Ik kan m'n oordopjes niet vinden". Zo overdreven, dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:12 schreef Gretzl het volgende:
BUT YOU SHOULD'VE LEFT THE LIGHT ON![]()
![]()
![]()
![]()
YOU SHOULD'VE LEFT THE LIGHT ON![]()
![]()
![]()
![]()
AND THE FLAMES BURNED AWAY![]()
![]()
![]()
![]()
BUT YOU'RE STILL SPITTING FIRE![]()
![]()
![]()
![]()
MAKE NO DIFFERENCE WHAT YOU SAY![]()
![]()
![]()
Somewhere I Belongquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Ook al.quote:
quote:
Do you want more?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
Doe mij maar een Encore. I wanna hear you roar!
Katey P?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
Doe mij maar een Encore. I wanna hear you roar!
Hmm, dan hoop ik dat dat ongeveer al het slechte is. Klinkt wel acceptabel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
171 U2 - The unforgettable Fire en dan krijg je idd Davina Michelle nog.
Dezequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Die is al geweest.quote:
Het helpt vaak om je in een artiest in te lezen. Dit nummer kwam echt recht uit haar ziel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:11 schreef Kyran het volgende:
Ik vind haar echt een ziekelijk goede stem hebben, maar als nummer doet dit mij echt niks.
Het origineel van Dr Evil en Mini me is beterquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:14 schreef skysherrif het volgende:
Jay Z - Hard knock life is ook leuk trouwens
one step closerquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef skysherrif het volgende:
Mijn nr. 1 ga ik gruwelijk mislopen dus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
171 U2 - The unforgettable Fire
Ah bedankt, nou hoef ik em niet meer op te zoekenquote:
68 concerten in een jaar koekoekquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wie heb jij niet live gezien?
Dan nog moet het me trekkenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:14 schreef Bonken het volgende:
[..]
Het helpt vaak om je in een artiest in te lezen. Dit nummer kwam echt recht uit haar ziel.
Leuk.quote:
Ik ga ophouden hier nog slechte grapjes over te maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar hangt die zanger tegenwoordig eigenlijk uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |