Feestje bij een vriend van mij 's avonds, verder niks bijzondersquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Zo.. wat doen jullie morgen eigenlijk?
is zelfs 60 plekken gedaald.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan Skyfall nou weer zo mokerhoog staan
Echt he.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, wij stonden er tegenover. Wat een bazen.
ik roep al 3 dagen dat ik aan mezelf moet denken en optijd moet slapen.quote:
Gewoon hier blijven jijquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
ik roep al 3 dagen dat ik aan mezelf moet denken en optijd moet slapen.
Wat doe ik; ja, dit dus.
Nederland he... nou ja je weet het zelf vast ook wel verder aan te vullen inmiddels denk ik zoquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan Skyfall nou weer zo mokerhoog staan
Vrijwilligerswerk in wat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beetje vrijwilligerwerk, hier hangen, wachten tot het sociaal geaccepteerd is om aan te schuiven bij het gourmetten
wel een beetje herkenbaar....quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat doe ik; ja, dit dus.
Hopen op een paar uur uitslapen, beetje opruimen en dan buurmeisje op bezoek voor zuipen en hapjesquote:
Hier nog eenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Fuck it, ik blijf gewoon minimaal tot Slayer.
Oh kut, het is alweer 1 uur geweestquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat doe ik; ja, dit dus.
Tenzij je mijn vader bent... f%%^ youquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moe... Ohnee, laten we het netjes houden
Regionale radio. Stukjes schrijven voor de site. Kan vanuit huis, dus kan lekker de hele dag in m'n pyjama met de t2k aan binnen zittenquote:
2019 samengevat ^quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef peaceman het volgende:
tering ik wilde nog wel vroeg naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |