quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zo laat dat ik er morgen spijt van heb
Zitten in GTA omdat het goeie nummers zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:55 schreef LTVDK het volgende:
Wel opvallend hoeveel nummers in deze lijst ook in GTA zitten, zitten ze dan in GTA omdat het goede nummers staan of staan ze in de lijst omdat ze in GTA zitten.
Dat laat ik aan jou over!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Komt er een beetje een GENOTSUUR aan?
Oké dit lijkt mij een uitstekend moment. Tot straks!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
Even kijken tijdens welk nummer ik de hond ga uitlaten
Heb ik toevallig laatst zitten lezen; lang verhaal kort, het versterkt elkaar. Je emotie bij een Bazengame icm met die muziek en andersom.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:55 schreef LTVDK het volgende:
Wel opvallend hoeveel nummers in deze lijst ook in GTA zitten, zitten ze dan in GTA omdat het goede nummers staan of staan ze in de lijst omdat ze in GTA zitten.
OK, van alle aantijgingen klopte 3% niet. Maar om daar nou excuses over te maken...quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik voel me schuldig voor dingen die ik over hem en zijn dochter heb gezegd.
Drukwerk is een band waarbij letterlijk elke plaat lekker klinkt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Drukwerk is wel een klapje of 8 beter dan Hazes. Allen BZ&T kan ik goed hebben van de eeuwige alcoholist.
GTA is best leuk hoor, maar het zorgt niet een totaal andere top 2000-lijstquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:55 schreef LTVDK het volgende:
Nee hoor, dit is gewoon prachtig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit staat alleen maar zo hoog vanwege die clip.
Wat was er eerder? 🐤 of 🍳quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:55 schreef LTVDK het volgende:
Hoe dan.quote:
Oh ik vind het ook een goed liedje, maar zonder die clip stond dit op 600.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe laat?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef peaceman het volgende:
ik wil troy halen, maar ik zit te knikkebollen
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
OK, van alle aantijgingen klopte 3% niet. Maar om daar nou excuses over te maken...
Oh dat stuk skip ik lekker zie ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit en daarvoor ook nog numb, zeker genotsuurtje
Lang niet slecht!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was de herhaling van a gogo aan het kijken met een biertje erbijquote:
Zo, hallo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit en daarvoor ook nog numb, zeker genotsuurtje
Als je hem opgraaft klinkt hij nog beter dan de meeste zangers. Of is hij in de fik gegaan?quote:
nog een minuut of 10quote:
We Are The Champions, iedere keer als je het kampioenschap gevierd moet hebben met korfjebalquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dadelijk We Are The Champions.
Dat vind ik een parodie op een nummer. Alleen We Will Rock You is nog erger. Goedkoper en platter zijn de nummers nooit gemaakt. Effectbejag tot en met, en het klootjesvolk trapt er gretig in.
Aansteller, dat is over een paar tellen al.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef peaceman het volgende:
ik wil troy halen, maar ik zit te knikkebollen
Als je voor Ajax was geweest wat WATC genot. Zoals in mijn geval. Kippenvel, elke keer weer. Wenen '95, Never Forget.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dadelijk We Are The Champions.
Dat vind ik een parodie op een nummer. Alleen We Will Rock You is nog erger. Goedkoper en platter zijn de nummers nooit gemaakt. Effectbejag tot en met, en het klootjesvolk trapt er gretig in.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:55 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:58 schreef houdjemond het volgende:
Ik jank hoorom Freddie en het verhaal van deze dan.
Korfbal is geen sport.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We Are The Champions, iedere keer als je het kampioenschap gevierd moet hebben met korfjebal
Ja, dit was een half jaar voor zn dood ongeveer ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:58 schreef houdjemond het volgende:
Ik jank hoorom Freddie en het verhaal van deze dan.
Dat nummer is zo verbonden met Ajax jaren 90 dat je het niet kan hatenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We Are The Champions, iedere keer als je het kampioenschap gevierd moet hebben met korfjebal
op weg naar boven?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat haal ikDan maak ik iedereen wakker hier ben ik bang
Ik kan het niet laten Stijn, maar: Korfbalquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pinkpop-campinggenotquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ring of Fire vind ik ook effectbejag.
Ik heb aan heel dat queen nooit gevonden, al geef ik zo toe dat freddy een prachtige stem heeft. Gewoon niet zo mijn nummersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |