quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik wil nu óók een lekkere kerel.gif

Zo, dat is t betere werk.quote:

Van wie?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben nuchter. Moet het toch beschaafd houden als smerige blauwe.

Evenstar

Evenstar

quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ging dus even plassen. Loop ik tegen de kerstboom aan. Die kutboom staat hier pas drie weken pontificaal in de weg...

ik meestal gewoon via imgurquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo, dat is t betere werk.
Hoe upload je foto's hier vanaf je telefoon? ALs ik op foto klik krijg ik meteen de vraag om een url

imgurquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo, dat is t betere werk.
Hoe upload je foto's hier vanaf je telefoon? ALs ik op foto klik krijg ik meteen de vraag om een url

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ging dus even plassen. Loop ik tegen de kerstboom aan. Die kutboom staat hier pas drie weken pontificaal in de weg...
 Dat wordt GENOT als je straks echt naar bed gaat. Eindigend in het logeerbed (been there)
 Dat wordt GENOT als je straks echt naar bed gaat. Eindigend in het logeerbed (been there)

Godverquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef PippenScottie het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |