We gaan in ieder geval lachend het nieuwe jaar in.quote:
Je bent in vorm he.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Radio 2 is iets teveel doorgeslagen in het promoten van de lijst en denken dat die lijst voor iedereen moet zijn. "Meest representatieve lijst xd xd". Er zijn hopelijk toch genoeg mensen met hersens op de redactie denken: "Nou, die massale stemmen op Pokemon of Normaal zijn vast niet omdat ze zoveel affiniteit met muziek hebben". Nee, die mensen hebben dat lafjes toegelaten waardoor we met deze ellende in de lijst zitten.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:22 schreef peaceman het volgende:
neem ik wel of neem niet nog een biertje
Het is vooral heel gevaarlijk. Wanneer gaan mensen het een kermis vinden? Zegmaar, als dingen geweerd worden vinden mensen dat ook niet leuk en zijn ze boos, maar als straks iedereen z'n eigen debiele stemactie heeft waar een hoop mensen aan meedoen... dan krijgt het een soort ESF-status als in de jaren van Sieneke. Denk niet dat je dat moet willen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We kunnen zo hard met onze vuisten op de tafel slaan als we willen, maar zo werkt de lijst niet. Al die regels die wij hebben verzonnen waardoor je dit soort praktijken niet krijgt komen er nooit doorheen. Radio 2 heeft die hype gekke verschuivingen en binnenkomers nodig (of dat denken ze tenminste)
Ik vind het oprecht hun beste nummer, ongeacht de baslijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat dit jouw stem krijgt heeft vast NIETS te maken met de bassline
Mattie van 3FMquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:25 schreef PippenScottie het volgende:
Deze heb ik een keer gespeeld bij de Open Dag van onze school. Mattie speelde gitaar, ik keyboard en ik deed de tweede stem.
Ik denk dat wij er met zijn tweetjes voor verantwoordelijk waren dat er heel weinig aanmeldingen voor de school waren dat jaar!
vooruit dan maar...quote:
Neem nog maar een biertje, en speel wat op je fluitquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:22 schreef peaceman het volgende:
Op Normaal!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:22 schreef peaceman het volgende:
Allemaal afgunst omdat Ash een pokemonmeester is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Radio 2 is iets teveel doorgeslagen in het promoten van de lijst en denken dat die lijst voor iedereen moet zijn. "Meest representatieve lijst xd xd". Er zijn hopelijk toch genoeg mensen met hersens op de redactie denken: "Nou, die massale stemmen op Pokemon of Normaal zijn vast niet omdat ze zoveel affiniteit met muziek hebben". Nee, die mensen hebben dat lafjes toegelaten waardoor we met deze ellende in de lijst zitten.
Omslag in zes jaar tijd is wel immens ja. Ik denk dat de waarheid ook wel ergens in het midden ligt. 2013-2015 was de beste periode.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is ook de totale omslag. Eerst is een beetje gitaar al te gek en kan absoluut niet in de lijst, nu kan/moet alles
Dit ja,quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vooral heel gevaarlijk. Wanneer gaan mensen het een kermis vinden? Zegmaar, als dingen geweerd worden vinden mensen dat ook niet leuk en zijn ze boos, maar als straks iedereen z'n eigen debiele stemactie heeft waar een hoop mensen aan meedoen... dan krijgt het een soort ESF-status als in de jaren van Sieneke. Denk niet dat je dat moet willen.
Vernieuwing is nodig om bepaalde doelgroepen te trekken, maar doorslaan kan ook de doodsteek zijn.
Ik ben ontzettend in vorm.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |