Terecht dan, 700-900 materiaalquote:
oja die is welquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dus een nichtje van 14 en die is helemaal fan van Guns n Roses en dat vind ik zooo leuk.
Ze drukt ook heel aardig!
Klopt weer wat tegen de tafelquote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
I beg to differ:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet civil war nietquote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef jrwl het volgende:
You could be mine en Estranged zijn de beste Guns & Roses tracks wat mij betreft.
Heb jaren bij de AH gewerkt + Stufi zonder dat ik wat uitgaf. Dus ja, had nog een voorraadje geld. Oma heeft ook nog wat bijgedragen en ik ga heel vaak met vaders naar concerten (gewoon stoner & metal wantquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hoe betaal jij al die concerten het hele jaar door
Hoop doet leven, lieve Mexiquote:Op maandag 30 december 2019 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat moet je nooit aan mij vragen, dat weet je
Wat bedoel je met “drukt”quote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dus een nichtje van 14 en die is helemaal fan van Guns n Roses en dat vind ik zooo leuk.
Ze drukt ook heel aardig!
Weet ik wel, maar hoe dan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
I beg to differ:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit een 8 op de schaal van 10? Dan weet ik of ik goed zit, en je weet dat ik jou enorm op waarde schat.quote:
Hehe, scheelt een behoorlijke rotzooiquote:
Sweet child of mine*quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste nummers van GnR zijn, heel cliche, Paradise City en November Rain.
Zeker. De knapste van allemaalquote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind Jackie Groenen leuker persoonlijk
Matig, dat Vereist meer trainingquote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ging zo hard tijdens QOTSA dat ik nu uitgeteld op de bank lig.
De vorm is er nog niet echt voor morgen.
Aha. Gelukkig maar.quote:
Nee, dat is pop met gittarenquote:
MET EEN DRUMSTICKquote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Drumt
MIJN NICHTJE DRUMT
OP EEN DRUMSTEL
quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste nummers van GnR zijn, heel cliche, Paradise City en November Rain.
En altijd maar dan ook altijd een lach op d'r gezichtquote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker. De knapste van allemaal
Meh, Jill is een beetje gek, Jackie mij te degelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind Jackie Groenen leuker persoonlijk
Mobiel. Plus wijnquote:Op maandag 30 december 2019 23:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Whisky weer vandaag of iets anders?
Gelukkig niet op een gitaar HAHAHAHAquote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Drumt
MIJN NICHTJE DRUMT
OP EEN DRUMSTEL
Lang haar en bloedquote:Op maandag 30 december 2019 23:52 schreef jrwl het volgende:
het valt mij altijd op dat Guns & Roses enorm veel vrouwelijke fans heeft
Vrouwen houden van Guns & Roses, Bon Jovi en Green Day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |