SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
My friends all drive horses
Bij mij duurde deze ook effe voordat ie viel.quote:Op maandag 30 december 2019 23:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hou wel van muziek solo's maar dit piano gejengel maakt me nerveus
Zager & Evans - in the year 2525 niet sinds dit jaar?quote:Op maandag 30 december 2019 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogste van de eerste editie die niet meer in de lijst staat was jaren White Christmas, volgens mij is dat niet veranderd.
Met wat biertjes op valt hij hier wel goed.quote:Op maandag 30 december 2019 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij duurde deze ook effe voordat ie viel.
Dan had je de lijst wel op kunnen doeken.quote:Op maandag 30 december 2019 23:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
Valt mee dat er uit de originele top 100 nog niks de lijst uit is
De deksel van de piano?quote:Op maandag 30 december 2019 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij duurde deze ook effe voordat ie viel.
Iets met nederland en smakeloos enzoquote:Op maandag 30 december 2019 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan had je de lijst wel op kunnen doeken.
Hebben ze nog iets wat hoger staat wat wel genot is?quote:Op maandag 30 december 2019 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kayak kan ik dan weer helemaal niets mee. Zeker dit zeurnummer.
Zouden er Belgen stemmen?quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Iets met nederland en smakeloos enzo
Neeeuhquote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hebben ze nog iets wat hoger staat wat wel genot is?
Biertjes niet gevallen? Had ik laatst, werd ik wakker, kwam ik beneden, lag er een omgevallen glas onder de bankquote:Op maandag 30 december 2019 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met wat biertjes op valt hij hier wel goed.
White Christmas stond toen op 217. Dat was ook bespottelijk hoog, natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zager & Evans - in the year 2525 niet sinds dit jaar?
Laat ze dan alsjeblieft Du afkappenquote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef Kyran het volgende:
Het is 23:24 en we zijn bij nummer 4 van de 13, wordt afkapgenot weer straks.
Nee, volgens mij is dit hun enige in de lijst, jammer, want Starlight Dancer is wel prima.quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hebben ze nog iets wat hoger staat wat wel genot is?
Komt dat niet door dat paino nummer?quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef Kyran het volgende:
Gewoon een Bløf of Suzan en Freek niet draaienquote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef Kyran het volgende:
Is dat je eigen schuld of hebben hier magische krachten hun ding gedan?quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Biertjes niet gevallen? Had ik laatst, werd ik wakker, kwam ik beneden, lag er een omgevallen glas onder de bank
Kayakken in een mooi landschap is extreem genot.quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met een kayak? Hier nul.
Ook 0 en dat zal zo blijven, ik weiger in een drijvend vehikel te stappen waar ik mijn benen niet meteen buitenboord kan gooien als het omslaat.quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
quote:
Ah ja wel heel hoog voor een oude kerstplaat.quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
White Christmas stond toen op 217. Dat was ook bespottelijk hoog, natuurlijk.
Zal ff koekeloeren. Zager en Evans stonden op 410
Into The Wild genotquote:Op maandag 30 december 2019 23:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kayakken in een mooi landschap is extreem genot.
Ooit een stuk op de Ardeche in zuid frankrijk gekayakkedquote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
Vast wel maar straks verneuken ze mooie platen daardoor ...quote:Op maandag 30 december 2019 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt dat niet door dat paino nummer?
Mooi liedje man..quote:Op maandag 30 december 2019 23:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit is toch helemaal kut? Jou vraag nogmaals: wie stemt hierop?
Maar van alle kerstliederen mag white christmas er best in, gewoon rond 1906 op eerste kerstdagquote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
White Christmas stond toen op 217. Dat was ook bespottelijk hoog, natuurlijk.
Zal ff koekeloeren. Zager en Evans stonden op 410
Daarom dacht ik tot een paar jaar geleden ook steeds dat hij Reverse queen zong.quote:Op maandag 30 december 2019 23:25 schreef livelink het volgende:
Het stoort me enorm dat ze de klemtoon verkeerd leggen bij ruthless
Ehh, hier in Den Helder heb je routes die je kan doen, paar keer gedaan inclusief zwerfafvalopruimtochtquote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
Al sla je me dood ouwe reus. Maar het feit dat ik dat biertje niet meer kon plaatsen, vermoed ik mijn eigen hand.quote:Op maandag 30 december 2019 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dat je eigen schuld of hebben hier magische krachten hun ding gedan?
Zou je het jammer vinden als we als land besluiten dat Duindorp eigenlijk niet meer zo nodig is? Dan is je stad wel wat kleiner, maar ook een stuk gezelliger.quote:
(lol). Lekker man.quote:Op maandag 30 december 2019 23:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Al sla je me dood ouwe reus. Maar het feit dat ik dat biertje niet meer kon plaatsen, vermoed ik mijn eigen hand.
Wil ik ook! Ik krijg bij 40% al een paniekaanval!quote:Op maandag 30 december 2019 23:25 schreef houdjemond het volgende:
@:pippenscottie is zo'n telefoon die nog uren kan op 19%
Het halve topic heeft jou ook gemist.quote:Op maandag 30 december 2019 23:25 schreef peaceman het volgende:
man je let ff niet op en je moet alweer een half topic missen
Ja, daar kwam maar geen einde aan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt dat niet door dat paino nummer?
Ondervoeding inside.quote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die camper en ondervoeding hoeven dan weer niet voor mij.
Nu herinner ik het me weer, Tell Him was er ook ooit uit, die kwam van 158 in 1999. Nu wel weer terug. Verder zijn Geen Kind Meer en Give Up Your Guns de enige twee die écht gevaarlijk staanquote:Op maandag 30 december 2019 23:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zager & Evans - in the year 2525 niet sinds dit jaar?
Ik ook voor dezequote:Op maandag 30 december 2019 23:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wil ik ook! Ik krijg bij 40% al een paniekaanval!
Matige steek naar niet nader te noemen user dit.quote:Op maandag 30 december 2019 23:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De Spotify-lijst 'Nooit naar luisteren'?quote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef tompsv18 het volgende:
Prima nummertje voor in de Spotify-lijst. Wist nooit van wie die was.
Had een paar weken terug ook de fout weer gemaakt, doen we dus ook niet meerquote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zeg het nogmaals, hoe kunnen mensen zich ooit scheren. #schuurpapier #superkut
Wat heb je? Ben ook blij met mijn Huawau Pro nu. godentelefoon qua batterijquote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ook voor deze. Doe er ook een hele dag mee, soms 2
2002 zie ik als de eerste waar de keuzelijst ook een beetje goed aangepast was.quote:Op maandag 30 december 2019 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah ja wel heel hoog voor een oude kerstplaat.
Die eerste 2 edities zijn niet representatief. In de eerste editie ontbraken nog veel klassiekers (simpelweg omdat iemand vergeten was ze op een briefkaart te zetten), de tweede editie kwamen die dan wel binnen maar vielen er een aantal uit de eerste editie weer uit. Vanaf 2001 begint t een beetje normale vorm te krijgen
Thanks, valt me allemaal reuze mee. Een enkeling die de tand des tijds slecht doorstaat, maar niets dramatisch.quote:Op maandag 30 december 2019 23:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://www.pino112.nl/top2000/altijd.php
Nee weg ermeequote:Op maandag 30 december 2019 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou je het jammer vinden als we als land besluiten dat Duindorp eigenlijk niet meer zo nodig is? Dan is je stad wel wat kleiner, maar ook een stuk gezelliger.
6% hier nuquote:Op maandag 30 december 2019 23:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Spotify-lijst 'Nooit naar luisteren'?
quote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef ok01 het volgende:
Er was net op m'n werkuitje gratis drank dus ik ben lichtelijk aangeschoten
Je bent niet de enige hier, dat scheelt.quote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef ok01 het volgende:
Zo'n hele asociaal grote Note S10+quote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat heb je? Ben ook blij met mijn Huawau Pro nu. godentelefoon qua batterij
Ik zou schandalig misbruik hebben gemaakt van het aanbieden van gratis drankquote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef ok01 het volgende:
Guns zie ik er niet uitgaan, Bloemen wel. Daar stemt geen kind opquote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu herinner ik het me weer, Tell Him was er ook ooit uit, die kwam van 158 in 1999. Nu wel weer terug. Verder zijn Geen Kind Meer en Give Up Your Guns de enige twee die écht gevaarlijk staan
*HIGH FIVE*quote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef Kyran het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Stemplaatgenot
?quote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Matige steek naar niet nader te noemen user dit.
Fijne telefoons dat ookquote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zo'n hele asociaal grote Note S10+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |