Doe mij maar Metallica.quote:
misschien kunnen we een dergelijk essay allemaal schrijven aan het begin van de top 2000. Scheelt een hoop tijdquote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef Gretzl het volgende:
Ik stap zo weer achter het stuur, dus ik laat nu alvast even weten dat My Immortal van Evanescence een speciaal plaatsje heeft in m’n hart♡
En ook nog even benadrukken intens kut en overgewaardeerd Freek und Suzan zijn![]()
Live heb ik zeer weinig meer mee. Onderweg is straks wel een echte klassieker. Jammer dat het de enige hit van Abel is gebleven. Sympathieke band die ik de wereld gunde en nog veel meer moois heeft gemaakt op hun eerste twee albums
Ha die Pa, teringquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef jrwl het volgende:
darten is tokkie shit
een echte vent kijkt Ha die pa en Boggle
[ afbeelding ]
Joris en Luc Lutzquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef jrwl het volgende:
darten is tokkie shit
een echte vent kijkt Ha die pa en Boggle
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We kunnen JUICHEN
(Hoe weet je dit?)
De andere versie is een bewerking van de versie die op hun oude demo staat. Beetje platgedraaid enzoquote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We kunnen JUICHEN
(Hoe weet je dit?)
Jazekersquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef skysherrif het volgende:
dt is toch ook van WAKE ME UP
CANT WAKE UP
Hoelaat?quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Zijn hier trouwens diehards die wakker blijven vannacht voor Slayer?
Even gegoogledquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Amy-Lee vind ik ook wel een knappe vrouw.
Dit nummer.. Nah
Slayer is intens kut, dus wie weet ben ik nog wakker, maar dan knal ik 'm uit vlak voor Slayer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Zijn hier trouwens diehards die wakker blijven vannacht voor Slayer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |