quote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef Zorro het volgende:
Dit nummer komt (haha komt) op precies het juiste moment in dit topic.
SOW KOEKOEKquote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef ChatGirl het volgende:
Dit zei ik ook altijd toen ik nog met mijn ex was
Nightwish is echt heel kut daar waar ik WT wel prima vindt.quote:Op maandag 30 december 2019 22:26 schreef jrwl het volgende:
hier had ook een Nightwish of The Gathering track kunnen staan. Veel beter dan WT
T ijzertje van zn pijl was genoegquote:Op maandag 30 december 2019 22:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die heeft ook maar een kleintje als hij z’n handje er zo makkelijk voor kan houden.
Getver vieze geoliede gladjakkerdquote:
Vergeet je even meesterproductie Ayreon, al weet ik niet of je dat het label ‘band’ mag geven.quote:Op maandag 30 december 2019 22:30 schreef jrwl het volgende:
[..]
The Gathering, sowieso beste NL band ooit, samen met Johan en The Golden Earring en Van Halen
Is het al avond?quote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef tompsv18 het volgende:
De vervelende Suzan & Freek komen er ook alweer bijna aan zie ik.
Zou wel humor geweest zijn om dit structureel na het werken aan de relatie af te spelenquote:Op maandag 30 december 2019 22:29 schreef ChatGirl het volgende:
Dit zei ik ook altijd toen ik nog met mijn ex was
Zo vervelend is Als Het Avond Is niet.quote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef tompsv18 het volgende:
De vervelende Suzan & Freek komen er ook alweer bijna aan zie ik.
Dat was je toen straks ook hoor, alleen jij zong HALF WAY THEEEEREquote:Op maandag 30 december 2019 22:30 schreef essnhills het volgende:
Oh, nu ben ik wel bij
I CAN'T GET NO, SATISFACTION!
Nee het is idd verschrikkelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo vervelend is Als Het Avond Is niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |