Is dat die uit Nacht van de popmuziek? Met alleen akoestische gitaar?quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Zorro het volgende:
Ze zouden hier een stevige beat onder moeten zetten en door Disturbed laten uitvoeren.
Komt ie vast in de top 100.
Wat denk je? ik maak sinds 1987 al eigen top zoveel lijstjes en Troy is de enige plaat die er altijd instond...quote:
Jezus Dagoquote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Oja:
Aantal posts voor Dagoduck
Vandaag tot nu toe: 1311
Nieuw PR met nog twee uur te gaan
Wat een kutleven, nog een dag is het gelukkig voorbijquote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Godver, moest gewoon een arm uitsteken om de mediabox gaande te houden. Ben gebroken.
Ja, die is geniaal. Maar ik hou sowieso wel van livemuziek. (goh)quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat die uit Nacht van de popmuziek? Met alleen akoestische gitaar?
Jazeker!quote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Mag ik nu een
“I survived Blof @:top2000”
sticker?
Streets is nog flink gestegen ookquote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
Straks krijg je weer het irritante Kensington.
War en Streets sowieso nog te gaanquote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
Sorry amice. Hier ook steevast stemgod. Dat optreden wordt nooit overtroffen. Was ook een van de eerste nummers die ik mezelf heb aangeleerd. Jammer dat mijn stem mij doorgaans in de steek laat.quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat denk je? ik maak sinds 1987 al eigen top zoveel lijstjes en Troy is de enige plaat die er altijd instond...
Zeker. Religie maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Op zich geen heel makkelijk leven gehad.
Mensen die hun geloof te serieus nemen zijn soms best gevaarlijk (en daar was Sinnead slachtoffer van, bedoel ik)
Gran Prestige is altijd goedquote:Op maandag 30 december 2019 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, bier. Het is een HJ GP 2015 geworden. Want fuck it. Wel weer grote fles.
Arme N00bie. Kusje op?quote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Godver, moest gewoon een arm uitsteken om de mediabox gaande te houden. Ben gebroken.
Ik hoop dat ze hun teen stoten zodat ze de komende halve minuut veel pijn hebben.quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
War is geweest, ze zeggen wel nog een keer Sorry voor hun kutmuziek.quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
War en Streets sowieso nog te gaan
Waarom is Kensington niet groen bij jou?quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
Zeker allemaal kwaliteitsposts?quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Oja:
Aantal posts voor Dagoduck
Vandaag tot nu toe: 1311
Nieuw PR met nog twee uur te gaan
Stemmen daar nou tieners op of juist 45-jarige vrouwen met pittig kapsel en hip monteur?quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
Kensington.quote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom is Kensington niet groen bij jou?
gaarne #nohomoquote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Arme N00bie. Kusje op?
#nohomo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |