een blofstemmer gesignaleerd! pak m!quote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb in dit dorp nog geen 1 knal gehoord. Mijn ouders wonen dan ook in het meest vergrijsde dorp van Zeeland
Blof stemmers gespotquote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb in dit dorp nog geen 1 knal gehoord. Mijn ouders wonen dan ook in het meest vergrijsde dorp van Zeeland
Jarig 80 rockquote:
Die zijn hier weer opgeheven toch? Vorig jaar hadden we ze wel.quote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze niet gewoon vuurwerkvrije zones maken. dan is het probleem toch voor een groot deel opgelost?
Wel meer dan doorgezaagd.quote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wilde ik ook al posten, maar vond dat een doorgezaagde grap
Too slowquote:
quote:
Nietquote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
een blofstemmer gesignaleerd! pak m!
quote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
3 seconden, nice.quote:
geen idee ik ben import Tukker.quote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zijn hier weer opgeheven toch? Vorig jaar hadden we ze wel.
BlofBoomersquote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor. Skysherrif zit ergens stiekem op een zoldertje de luisteren naar de radio, zoals het hoort in the Bible Belt.quote:
Godver, die las ik terwijl ik het hoorde.quote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je ligt op m'n buik met een tonnetje kak
Zijn al iets verder hoor essquote:Op maandag 30 december 2019 21:45 schreef essnhills het volgende:
Oh zijn we daar?
Oooooooooh we're halfway there![]()
![]()
Echt humor heb jij niet hč?quote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand gezegd dat deze op 1000 zou kunnen?
Daarvoor moet je naar KPDquote:Op maandag 30 december 2019 21:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Doesn't make a difference if we're naked or not
Niet eens EIN REICH.quote:Op maandag 30 december 2019 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je ligt op m'n buik is wel een van m'n favo mama appelsapjes, fwiw
Morgen naar Helsinki, daar oud en nieuw vieren en dan nog 2 dagen daar.quote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker vriend. Alle tijd dusof morgen nog gekke plannen?
Hoorde m dit keer ook wel heel duidelijkquote:Op maandag 30 december 2019 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je ligt op m'n buik is wel een van m'n favo mama appelsapjes, fwiw
Niks mis meequote:
quote:
Heel Nederland is momenteel een vuurwerkvrije zone. Officieel.quote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik snap niet dat ze niet gewoon vuurwerkvrije zones maken. dan is het probleem toch voor een groot deel opgelost?
laat ze beginnen vanuit de politie om te handhaven door vanuit de politiek te zorgen voor genoeg politiepersoneel zodat als je belt omdat er vuurwerk richting honden bij een uitlaatveldje wordt gegooid je niet te horen krijgt we hebben geen mankracht om langs te komenquote:Op maandag 30 december 2019 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kende 'm wel al neem ik aan?quote:Op maandag 30 december 2019 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver, die las ik terwijl ik het hoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |