SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als er iemand veel herkent, ben jij dat wel natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
Mooie nummers zijn het hoor. En toch leuk dat ik best veel toch herken.
Goed nieuws - ik verraad vast iets - de band komt zo nog een keer langsquote:Op maandag 30 december 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
Lekker nummer vind ik dit. Lekker strijdbaar ook.
Ik gok op iets van Tunngquote:Op maandag 30 december 2019 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Overigens mogen jullie gerust gokken welke plaat straks op #1 blijkt te staan. Eens zien wie dit jaar het best heeft opgelet
Ik had er al over nagedacht, maar heb dit jaar echt eigenlijk geen idee.quote:Op maandag 30 december 2019 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Overigens mogen jullie gerust gokken welke plaat straks op #1 blijkt te staan. Eens zien wie dit jaar het best heeft opgelet
Tunng heeft dit jaar alleen een soort verzamelalbum met ouder werk uitgebracht. De track "Heatwave" vond ik wel aardig, maar kwam niet in de buurt van de Top 100.quote:
Wacht de bizarre ontknoping maar af dan. Ik kan je verzekeren dat ik het betreffende nummer veelvuldig heb gedraaidquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had er al over nagedacht, maar heb dit jaar echt eigenlijk geen idee.
Ik kom alleen op het kerstachtige nummer, maar dat schat ik niet in op nummer 1quote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wacht de bizarre ontknoping maar af dan. Ik kan je verzekeren dat ik het betreffende nummer veelvuldig heb gedraaid
Deze moest ik echt een paar keer horen voordat ik het ging waarderen.quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb toch echt iets met die Scandinavische sound. Heerlijke productie, fijne stem, alles klopt weer.24. Moyka - Circles
Ik moest het zelf ook vaker horen. Gelukkig gooi ik dingen altijd in een verzamelmap en luister ik er dan nog eens aandachtiger naar.quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze moest ik echt een paar keer horen voordat ik het ging waarderen.
Het is de enige naam die bij me is blijven hangenquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tunng heeft dit jaar alleen een soort verzamelalbum met ouder werk uitgebracht. De track "Heatwave" vond ik wel aardig, maar kwam niet in de buurt van de Top 100.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |