Ziet eruit als een slechte variant van jopie saus chipsquote:
Doe toch een keer normaal, we weten best dat je het kuntquote:Op maandag 30 december 2019 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
Die TT kun je nog best dubbel opvatten
Wajong en terend op andermans zak mensenquote:Op maandag 30 december 2019 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
best wel..
.. ideaal voor bepaalde personen.
bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 december 2019 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Wajong en terend op andermans zak mensen
Whehe. Nu even kijken hoe vaak jullie er in trappen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:43 schreef Molo het volgende:
Roepen via de babyfoon dat je luier los zit, en dan direct als je pa naar je toe komt roepen dat je dat zelf gedaan hebt![]()
Liegskills, mijn kind heeft ze niet
Ik gok dat ze dit niet echt nog een keer gaat proberenquote:Op maandag 30 december 2019 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Whehe. Nu even kijken hoe vaak jullie er in trappen.
Hier zitten nog wel zo'n 30 mensen, ga zo oliebollen regelen en laten rondbrengen door een meisje in een strak pakjequote:Op dinsdag 31 december 2019 08:36 schreef Karzai het volgende:
Ik voel me zo verdomd alleeen, ik heb een halve dag genomen. Er is echt helemaal niemand hier
Zorg dat je fit bent de rest van de dag hoor, ex van me zei altijd dat het nieuwe jaar gaat worden zoals je jezelf op de laatste dag van het vorige jaar voelt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:58 schreef DerRabbit het volgende:
heb me toch een partij onrustig geslapen.
Fuuuckquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorg dat je fit bent de rest van de dag hoor, ex van me zei altijd dat het nieuwe jaar gaat worden zoals je jezelf op de laatste dag van het vorige jaar voelt.
Als je het nieuwe jaar slecht begint kan het daarna alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorg dat je fit bent de rest van de dag hoor, ex van me zei altijd dat het nieuwe jaar gaat worden zoals je jezelf op de laatste dag van het vorige jaar voelt.
Spanning?quote:Op dinsdag 31 december 2019 08:58 schreef DerRabbit het volgende:
heb me toch een partij onrustig geslapen.
Soort van winterslaap dus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben de laatste tijd juist van het comaslapen maar ben overdag niet veel wakkerder.
Waarom ben je zo onhandig?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Had ik het laats nog met iemand er over of je je telefoon laat fixen als die valt. Ik zei voorkant laat ik niet fixen te duur.
Laat ik hem gister vallen. Voorkant kapot met scherpe stukjes glas![]()
Ja geen idee. Hij is nu helemaal kapot. Voor en achterkantquote:
Ik wil geen kinderenquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit dus vandaag doet krijg je een leuk jaar vol vloeibare pret en bedjolijt.
Ja maar had dus soort van vakantie en heb geen zak uitgevoerd en mag donderdag weer aan de bak.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van winterslaap dus.
Klinkt een beetje zoals de invulling van mijn vrije dagen. Ben gisteren wel nog maar een museum geweest, maar dat viel een beetje tegen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar had dus soort van vakantie en heb geen zak uitgevoerd en mag donderdag weer aan de bak.
Welke?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt een beetje zoals de invulling van mijn vrije dagen. Ben gisteren wel nog maar een museum geweest, maar dat viel een beetje tegen.
https://www.zita.be/nieuw(...)serveerster-is-videoquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen idee. Hij is nu helemaal kapot. Voor en achterkant![]()
Heb inmiddels ook al zoveel wijnglazen gesloopt op werk dat ik misschien maar een paar doosjes glazen moet kopen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.zita.be/nieuw(...)serveerster-is-video
Groninger Museum. Wilde op de valreep nog de expositie van Daan Roosengaarde bekijken. Ook nog eens ruim 2 uur in de auto moeten zitten voordat ik daar wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |