Ik heb een periode gered om max 2 biertjes per dag te drinken en alleen in het weekend. Maarja, mijn sociale leven ligt in de kroegquote:Op maandag 30 december 2019 20:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja echt tanken doe ik niet meer, gewoon wat speciaal bier en dan 4/5 ofzo.
Al is het soms wat meer
Ik zou er bijna van gaan roken inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2019 20:45 schreef LTVDK het volgende:
Zo, dat was een goed moment voor een rook/plaspauze.
Het is dat ik jequote:Op maandag 30 december 2019 20:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kind lijkt hier de ouder te mishandelen. Ouder schreeuwt her uit.... Kijk dan...
Lastig ja.quote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een periode gered om max 2 biertjes per dag te drinken en alleen in het weekend. Maarja, mijn sociale leven ligt in de kroeg
In dat kader altijd grappig dat dit de goaltune is/was van Bayern. Volgens mij ook van het Duitse elftal.quote:
Wansmaak duitslandquote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef Strani het volgende:
Dit is toch wel de lameste goalmuziek in de geschiedenis van het voetbal. Kan ook alleen maar in een land als Duitsland populair worden.
Vroeger op vakantie had mijn vader altijd een koffertje met cassettebandjes mee, een keer was die die vergeten en hadden we heel de vakantie alleen de bandjes die al in de auto lagen. Drie weken lang alleen maar Pink Floyd, Supertramp en Totoquote:Op maandag 30 december 2019 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn moeder heeft een greatest hits van Bløf, die heb ik wel meerdere keren moeten luisteren in de auto.
Ja, als je het aan mensen blijft vragen dan zal je dat ook blijven horen Pippen!quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoor nog steeds dat Luca Toni van de mannenliefde is
Oh ironie.quote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef Strani het volgende:
Dit is toch wel de lameste goalmuziek in de geschiedenis van het voetbal. Kan ook alleen maar in een land als Duitsland populair worden.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is dat ik jedochtertje
ken, anders had ik gevraagd of je er over wilde praten
Bij ons altijd Neil Young, REM en ehh wat er daar op de radio was.quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger op vakantie had mijn vader altijd een koffertje met cassettebandjes mee, een keer was die die vergeten en hadden we heel de vakantie alleen de bandjes die al in de auto lagen. Drie weken lang alleen maar Pink Floyd, Supertramp en Toto.
Doet het rustig aan.quote:
Ja Jolene, oh wacht..die komt nogquote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens hebben de Witte Strepen 38 betere liedjes dan deze. Dat jullie het weten.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van Annemiek?
Ja, Ball & Biscuit had wel in de top 2000 kunnen staan.quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens hebben de Witte Strepen 38 betere liedjes dan deze. Dat jullie het weten.
DOORBELLquote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Avondshifts van 18 tot 2 zijn wel het best vind ik.quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
Lief, en leuk. Zou niet meteen in bed gooien.quote:Op maandag 30 december 2019 20:47 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:46 schreef Strani het volgende:
In Frankrijk kreeg je dan alleen maar vage Jaques Brell op de AMquote:Op maandag 30 december 2019 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij ons altijd Neil Young, REM en ehh wat er daar op de radio was.
The Police, Dire Straits en UB40. Kon beter, kon slechter.quote:Op maandag 30 december 2019 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij ons altijd Neil Young, REM en ehh wat er daar op de radio was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |