Erik de Jongquote:Op maandag 30 december 2019 19:50 schreef El-Stinho het volgende:
Hij had een kerstpaket
Ze had zijn kleren aan
We zongen Hold The Line
Omdat Elten een beetje ziek zwak misselijk was?quote:Op maandag 30 december 2019 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar was er ook al een kleine bonus volgens mij ja, geen idee meer waardoor.
Beter dan Africa.quote:Op maandag 30 december 2019 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het juist 1 van de betere
Schitterend.quote:Op maandag 30 december 2019 19:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nare scenes waren dit
al die mooie lannister jongens beetje gedood door zon kut draak
quote:
sowieso beter dan al die vrouwennamenquote:
Eigenlijks is het genocidequote:Op maandag 30 december 2019 19:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nare scenes waren dit
al die mooie lannister jongens beetje gedood door zon kut draak
je zult maar Mushanga hetenquote:Op maandag 30 december 2019 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
sowieso beter dan al die vrouwennamen
Ik zou er mijn Totoformulier op durven in te vullen ja.quote:
Ik had toen geregeld dat ze op 3FM Hanging by a moment draaiden.quote:Op maandag 30 december 2019 19:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze draaiden dit n jaar of 14 terug op t moment dat Saddam Hoessein werd opgehangen. Dat was wel ironisch
Mja hoe ik hier op de bank ligt mee te bleren zal ook niet heel charmant er uit zienquote:Op maandag 30 december 2019 19:53 schreef Kopiko het volgende:
Ongemakkelijk, kijken naar die luchtraggende gelukzaligheid,
Beetje genocide als vermaak.quote:
Dat zou Africa moeten zijnquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou er mijn Totoformulier op durven in te vullen ja.
Da's verstandiger dan Joy Division.quote:Op maandag 30 december 2019 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had toen geregeld dat ze op 3FM Hanging by a moment draaiden.
Hahaha, jij werkt ook in de media?quote:Op maandag 30 december 2019 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had toen geregeld dat ze op 3FM Hanging by a moment draaiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |