Valt normaal wel mee, maar zet m'n fiets nu liever niet op het station dus ik moet eerst nog 20 min naar de trein lopenquote:
Pleit ook al niet voor zequote:Op maandag 30 december 2019 19:26 schreef Cee het volgende:
Zowat de enige band die op de inauguratie van Trump wilde spelen.
Wel wat naar beneden.quote:
Tja, die moeten ook na deze hit weer aan geld komen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:26 schreef Cee het volgende:
Dat spreekt niet bepaald in hun voordeel natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2019 19:26 schreef Cee het volgende:
Als het goed betaald, waarom ook nietquote:Op maandag 30 december 2019 19:26 schreef Cee het volgende:
handschoenen aan en muts opquote:Op maandag 30 december 2019 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Valt normaal wel mee, maar zet m'n fiets nu liever niet op het station dus ik moet eerst nog 20 min naar de trein lopen
nee bepaald niet. desondanks blijft dit een leuk nummer.quote:Op maandag 30 december 2019 19:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Pleit ook al niet voor ze
T is de waarheid.... tuuuuudududuuuutuuduuuuuquote:Op maandag 30 december 2019 19:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ging even terug kijken naar de reacties op Estranged toen straks. Sowieso was dat een heerlijk uurtje![]()
Maar wtf is deze:
[..]![]()
Geen bewaakte fietsenstalling?quote:Op maandag 30 december 2019 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Valt normaal wel mee, maar zet m'n fiets nu liever niet op het station dus ik moet eerst nog 20 min naar de trein lopen
Mja, gaat welquote:Op maandag 30 december 2019 19:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee bepaald niet. desondanks blijft dit een leuk nummer.
En hoe lang nog met de trein dan?quote:Op maandag 30 december 2019 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope. Is normaal prima, maar met oudjaarsnacht?quote:
Doe mij Melissa Benoist maar danquote:Op maandag 30 december 2019 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
En we hebben deze natuurlijk ook nog
[ afbeelding ]
GENOOEEEEGquote:Op maandag 30 december 2019 19:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is de waarheid.... tuuuuudududuuuutuuduuuuu
De beste supermanquote:Op maandag 30 december 2019 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
En we hebben deze natuurlijk ook nog
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |