kan gebeuren, er zijn waarschijnlijk een paar trouwe fans die elk jaar op dit nummer stemmen, terwijl AM fans misschien een keertje die platen overslaan.quote:Op maandag 30 december 2019 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
Raar dat dit stijgt, terwijl Run en Do I Wanna Know? dalen!
Ik word heul niet boosquote:Op maandag 30 december 2019 19:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he.
Zeg je ik wil met je naar bed krijg je een metoo aan je hoofd. Zeg je ik wil niet met je naar bed worden ze boos....
Maar ook gewoon een letter die verdwijnt, geen blokje ofzo, nee, gewoon *poef* wegquote:Op maandag 30 december 2019 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Toch balen dat we Queensr che nooit kunnen typen.
quote:
Dan vliegt ie met zijn vork als vliegtuigje naar binnen :y HAP!quote:Op maandag 30 december 2019 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zong ie nou "if you open your mouth for me" ?
Je wilt mij echt niet zien dansen. Heb totaal geen ritmegevoel en een slechte motoriekquote:Op maandag 30 december 2019 19:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wil je nog wel mee dansen met ons of?
Absoluut. Verborgen pareltje ditquote:Op maandag 30 december 2019 19:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je voelt hem, of je voelt 'm niet.
Mindquote:Op maandag 30 december 2019 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zong ie nou "if you open your mouth for me" ?
Eigenlijk censuur.quote:Op maandag 30 december 2019 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar ook gewoon een letter die verdwijnt, geen blokje ofzo, nee, gewoon *poef* weg
Het ergste wat je ouders vroeger konden zeggen: "Ik ben niet boos, maar alleen teleurgesteld."quote:
Dan lijken wij dansgodinnenquote:Op maandag 30 december 2019 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt mij echt niet zien dansen. Heb totaal geen ritmegevoel en een slechte motoriek![]()
Dat maakt toch heul niet uitquote:Op maandag 30 december 2019 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt mij echt niet zien dansen. Heb totaal geen ritmegevoel en een slechte motoriek![]()
Bij lange na niet.quote:Op maandag 30 december 2019 19:16 schreef Cee het volgende:
Dit klinkt als een nummer dat in de top 10 zou moeten staan (als je uitgaat van wat er nog meer daar in staat), heeft het ooit daar gestaan?
dj's vallen altijd heel erg tegen bij popquizzen over t algemeenquote:
Nee 281 als hoogstequote:Op maandag 30 december 2019 19:16 schreef Cee het volgende:
Dit klinkt als een nummer dat in de top 10 zou moeten staan (als je uitgaat van wat er nog meer daar in staat), heeft het ooit daar gestaan?
Natuurlijk niet. De gemiddelde stemmer weet niet eens hoe je Queensryche schrijft.quote:Op maandag 30 december 2019 19:16 schreef Cee het volgende:
Nee, al genoeg Queen in de top 10.quote:Op maandag 30 december 2019 19:16 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |