Ah ja, dat is ook altijd zo'n rotmomentjequote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben morgen de enige single van de groep. Word ook lekker ongemakkelijk om middernacht
Sinds ik werk vind ik her sowieso echt niet meer chill zo lang door te gaan. Ben ook gewoon eerder moe.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben pas 29, en ik heb er ook vaak geen zin meer in hoor, om tot 5-6-7 uur door te gaan met zuipen
Hmm, maar je userid is kei hoog. Ben ik in de war?quote:
Nobele gedachte wel.quote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien lukt het mij nog wel ergens om een soort afterparty te doen begin januari op radio 49... soort correlatie
Nieuwjaarsdag is altijd wel prima hier. Rond 11:00 uit bed rollen, 's middags traditioneel soep schranzen bij mijn oma, weer zuipen en darten kijken. Niks mis mee.quote:Op maandag 30 december 2019 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij mij is pas de dag erna echt de klap. Dan heb ik nog de agogos maar dat is t wel.
Ik vind Oud en Nieuw een lastig feest. Je wordt geacht wat leuks met mensen te gaan doen. En dat ga ik ook wel doen, maar ik heb vooral veel losse vrienden en niet echt onderdeel van 1 grote vriendengroep. En iedereen wordt dan al tegen oktober geclaimd door andere groepen, dus ik moet altijd bedelen om bij eenv riend of vriendin en onbekenden aan te sluiten.quote:Op maandag 30 december 2019 18:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik plan ook zelden of nooit wat met oud en nieuw
Zeg dan welkequote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeeej, op tijd thuis voor stemplaatgenot zo
Vorig jaar stond de top 2000 op maar toen wilden de kinderen van een vriendin filmpjes kijken op tv want ze verveelden zich dus brachten we een uur lang door met Dora The Explorer geblèr.quote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die de laatste twintig nummers niet luisteren zijn de Top 2000 niet waard.
Pff, keihoog. Er is wel nog user Dagonet?quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, maar je userid is kei hoog. Ben ik in de war?
Dit.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vooral jullie weer een jaar missen...
321 had ook van mij kunnen zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk die vind ik persoonlijk dan weer vreselijk
Nirvana niet?quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
324 Do I Wanna Know? Arctic Monkeys![]()
![]()
![]()
323 Silent Lucidity Queensryche![]()
322 Run Snow Patrol![]()
321 The Man Who Sold The World Nirvana![]()
320 Kryptonite 3 Doors Down![]()
319 Somewhere Only We Know Keane![]()
318 Op Fietse Skik![]()
317 The Day Before You Came ABBA![]()
![]()
![]()
316 The Man With The Child In His... Kate Bush![]()
![]()
![]()
![]()
315 Starman David Bowie![]()
314 Hold The Line Toto![]()
![]()
313 Graceland Paul Simon
Ik neem me elk jaar voor naar radio 49 te luisteren....en elk jaar komt er niks vanquote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien lukt het mij nog wel ergens om een soort afterparty te doen begin januari op radio 49... soort correlatie
Alsof je mij mist, gek.quote:Op maandag 30 december 2019 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vooral jullie weer een jaar missen...
Ik kan het niet eens meer.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben pas 29, en ik heb er ook vaak geen zin meer in hoor, om tot 5-6-7 uur door te gaan met zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |