Het moet gewoon om hun invloed te eren wat mij betreft.quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
We moeten het eerst eens worden over de 35 plaatjes
Ik dacht altijd dat ie zei "Ik heb 20 kinderen uit mijn vrouw gesleurd"quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ich hab zwanzig Kinder meine Frau ist schön
Ik ben uitgenodigd om ook te komen bij het feestje waar ik heen ga iig.quote:Op maandag 30 december 2019 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie met mensen oud/nieuw vieren hoe laat komen de gasten dan? Of gaan jullie ook nog dineren?
Echt?quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atemlos Durch Die Nacht staat nog hoger, vriend.
Falco staat op 168quote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
Jeanny blijft mijn favoriete Duitstalige plaat in de lijst. Deze staat waarschijnlijk ergens onderaan.
STEMLIJSTGENOTALERTquote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
Jeanny blijft mijn favoriete Duitstalige plaat in de lijst. Deze staat waarschijnlijk ergens onderaan.
Naja, je weet nooit hoe al die bevallingen zijn verlopen.quote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ie zei "Ik heb 20 kinderen uit mijn vrouw gesleurd"
see see seequote:
Meestal einde van de middag en niet echt een diner maar gewoon volproppen met hapjes.quote:Op maandag 30 december 2019 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
Als jullie met mensen oud/nieuw vieren hoe laat komen de gasten dan? Of gaan jullie ook nog dineren?
Rammstein ook.quote:Op maandag 30 december 2019 18:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Atemlos Durch Die Nacht staat nog hoger, vriend.
Zit nog bij de mensen in het geheugen.quote:
hehe. Misschien was dat in de ongecensureerde versie wel het geval.quote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ie zei "Ik heb 20 kinderen uit mijn vrouw gesleurd"
220 genotquote:
Ja. Ja. Ja. Nederland kent geen schaamte.quote:
Welke komt nog dan? Sonne?quote:
quote:
's avonds geen ov?quote:Op maandag 30 december 2019 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd om ook te komen bij het feestje waar ik heen ga iig.![]()
Moet sowieso voor 8 uur daar zijn, aangezien ik het met OV kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |