Het waren veelal oudere mensen die nog gewend waren om op alles een kleedje te hebben.quote:
Met blokjes kaas met een zilveruitje, augurk in een plakje salami en natuurlijk de sigaretten in een glas op tafel!quote:
Zelfs mijn grootouders en overgrootouders hadden dat niet... En dat was in de tijd dat wij thuis ook zo'n draaischijf hadden staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Het waren veelal oudere mensen die nog gewend waren om op alles een kleedje te hebben.
Dat net niet maar wel met zo'n drukke zogenaamd grappige oom...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:58 schreef soapie het volgende:
[..]
Met blokjes kaas met een zilveruitje, augurk in een plakje salami en natuurlijk de sigaretten in een glas op tafel!
De gefortuneerden hadden natuurlijk een JPS box:quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:58 schreef soapie het volgende:
Met blokjes kaas met een zilveruitje, augurk in een plakje salami en natuurlijk de sigaretten in een glas op tafel!
Wat goed, ik zit al dagen met keelpijn en ik zie je plaatje en weet ineens wat ik nodig heb!quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 05:47 schreef Shakkara het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen met een computer had altijd deze games:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |