Het is gewoon te ....... in alles ... tequote:Op maandag 30 december 2019 17:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet eigenlijk nog steeds niet goed wat ik er van vind. Klinkt wel mooi, maar tegelijkertijd is het ook weer enorm ergerlijk.
Smoor is een prachtig liedje van haar. Het is lachwekkend dat heel veel mensen weglopen met Eefje de Visser en dat Maaike wordt weggezet als een goedkope act die alleen maar ergens komt door Giel.quote:Op maandag 30 december 2019 17:49 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga niet haten hoor.
Mooi dat we in een tijd leven waar iedereen met een stem, een gitaar en een verhaal een platform kan krijgen.
Hoeveel talent zou vroeger geen kans hebben gekregen?
Gewoon doen, iedereen heeft andere smaak en andere gedachten/gevoelens. Dat maakt dit topic juist zo mooi manquote:Op maandag 30 december 2019 17:50 schreef skysherrif het volgende:
Enige nummer waar ik altijd traantjes van in mn ogen krijg, maargoed niet slim om dat hier te delen als ik dit zo lees
Tuurlijk wel man.quote:Op maandag 30 december 2019 17:50 schreef skysherrif het volgende:
Enige nummer waar ik altijd traantjes van in mn ogen krijg, maargoed niet slim om dat hier te delen als ik dit zo lees
Ach, heb ik bij de Pinkpopversie van Troy. Af en toe.quote:Op maandag 30 december 2019 17:50 schreef skysherrif het volgende:
Wat kan jou dat schelen man? Mensen die jou gaan afrekenen op je smaak schaar ik onder snobs.quote:Op maandag 30 december 2019 17:50 schreef skysherrif het volgende:
... ze bestaan?quote:Op maandag 30 december 2019 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Mensen die denken dat dit Mick Jagger is![]()
Ditquote:Op maandag 30 december 2019 17:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat kan jou dat schelen man? Mensen die jou gaan afrekenen op je smaak schaar ik onder snobs.
Ik jankte toch ook "in het openbaar"quote:Op maandag 30 december 2019 17:50 schreef skysherrif het volgende:
quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 17:51 schreef Bos81 het volgende:
Mensen die denken dat dit Mick Jagger is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |