Ja, maar ook het gemis van pioniers als bijvoorbeeld Suicide in deze alternatieve lijst valt me elke keer opquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
My Generation is er nog (al weet ik niet in hoeverre de impact van You Really Got Me op dat nummer is), maar verder wel mee eens ja. Overigens verwacht je van de gemiddelde radioluisteraar niet anders, maar ik heb het gevoel dat snobs ook vaak doen alsof muziek pas in 1967 begint. Al heb ik zelf ook weinig ouders dan You Really Got Me in mijn lijstjes staan.
Snob is natuurlijk veel beter dan Di-rect of Ilse de Lange ineens door je speakerquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Niks mis mee hoor. Thuiswerken met de Snob aan. Blijft jammer dat het mooiste gedeelte van de lijst samenvalt met de Top 2000. En mis Dj Ratz wel een beetje nu
Ja nee van Cannibal Corpse word je vrolijkquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:36 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Snob is natuurlijk veel beter dan Di-rect of Ilse de Lange ineens door je speaker
Ja dat is ook even doorbijten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nee van Cannibal Corpse word je vrolijk
Ik vind dat hoge gehalte vage metal ook niks, eigenlijk.
Dat is zeker waar. Je wordt een stuk minder vaak onaangenaam verrast bij de Snob..quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:36 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Snob is natuurlijk veel beter dan Di-rect of Ilse de Lange ineens door je speaker
Maar grosso modo vind ik het toch een stuk minder een interessante lijst. Het feit dat half Nederland naar de Top luistert speelt daar ook bij mee. Want de reclame is soms ook wel onaangenaam.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Je wordt een stuk minder vaak onaangenaam verrast bij de Snob..
Als je het over de duivel hebt! Cannipal Corpse :blegh:quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Je wordt een stuk minder vaak onaangenaam verrast bij de Snob..
quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nee van Cannibal Corpse word je vrolijk
Ik vind dat hoge gehalte vage metal ook niks, eigenlijk.
Inderdaad. Deze lijst heeft wel een behoorlijk wij-zijn-met-z'n-allen-zo-lekker-exclusief gehalte...quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar grosso modo vind ik het toch een stuk minder een interessante lijst.
Daar houd ik wel van hoor hahaquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze lijst heeft wel een behoorlijk wij-zijn-met-z'n-allen-zo-lekker-exclusief gehalte...
Een stempel kan je ook op de top2000 drukkenquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze lijst heeft wel een behoorlijk wij-zijn-met-z'n-allen-zo-lekker-exclusief gehalte...
Eigenlijk is dat nog wel het meest interessante van de Top 2000 ja. Dat je weet dat half Nederland naar dezelfde muziek luistert op dat momentquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar grosso modo vind ik het toch een stuk minder een interessante lijst. Het feit dat half Nederland naar de Top luistert speelt daar ook bij mee. Want de reclame is soms ook wel onaangenaam.
Voor het gemak hebben ze The Gathering maar overgeslagen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Overgang van Cannibal Corpse naar Tangerine is wel weer vrij geniaal
Tegenwoordig kunnen nummers gewoon in de keuzelijst van de Top 2000 staan en alsnog in aanmerking komen voor de Snobquote:Op vrijdag 18 december 2020 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat You Really Got Me al niet eens meer in de top2000 keuzelijst? Doorn in het oog van de Britse bandjesliefhebber. Daar begon het allemaal.
(Overigens is de notering in de Snob vervolgens bizar laag)
Ja? Wat is de redenering daarachter?quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen nummers gewoon in de keuzelijst van de Top 2000 staan en alsnog in aanmerking komen voor de Snob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |