quote:Op donderdag 17 december 2020 19:44 schreef Gehenna het volgende:
Strange machines staat ook in de Top2000, en ook in de keuze lijst
quote:
Dat beleid (in keuzelijst Top 2000 dan meteen weg uit de Snob 2000) is een paar jaar geleden losgelaten. De Top 2000 begon zoveel nummers op te nemen in hun keuzelijst die daarna niet doorstroomden en tussen wal en schip raakten dat het uitgangspunt werd dat een nummer niet in de Top 2000 lijst mocht staan.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:48 schreef hhh38 het volgende:
Geen idee waarom ze dit doen, ik dacht nummers uit de keuzelijst geweerd werden. Ook heel vreemd dat mensen op een nummer als Blinding Lights stemmen voor de Snob 2000
Naja het is geen Snob, maar een Top-nummer, dus ik kan me voorstellen dat er daarom minder op gestemd wordt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat You Really Got Me al niet eens meer in de top2000 keuzelijst? Doorn in het oog van de Britse bandjesliefhebber. Daar begon het allemaal.
(Overigens is de notering in de Snob vervolgens bizar laag)
Stond gewoon in de t2-keuzelijst hoor. Met name onderin de Snob kom je er tientallen tegen. Mos Def, Beck, deze...quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat You Really Got Me al niet eens meer in de top2000 keuzelijst? Doorn in het oog van de Britse bandjesliefhebber. Daar begon het allemaal.
Ik vond het al nergens op slaan. Dat is wel extra idioot aan deze lijst die toch eigenlijk al nergens op slaat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:01 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Stond gewoon in de t2-keuzelijst hoor. Met name onderin de Snob kom je er tientallen tegen. Mos Def, Beck, deze...
Tja, zonder dat nummer zou het gros van de top 2000 én Snob 2000 er wellicht niet zijn geweest. Maar historisch besef is sowieso ver te zoeken bij de gemiddelde radioluisteraar én snobquote:Op vrijdag 18 december 2020 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
You Really Got Me valt natuurlijk in het niks bij de muzikale impact van Shallow en de Boerenkeerlquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, zonder dat nummer zou het gros van de top 2000 én Snob 2000 er wellicht niet zijn geweest. Maar historisch besef is sowieso ver te zoeken bij de gemiddelde radioluisteraar én snob
Vanaf eind volgende week is hij gelukkig weer te horen. Ik verheug me er nu al op, want man man man wat zal hij een aantal fijne plaatjes draaien.quote:
Haha je moet de lockdown toch op een manier doorkomenquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:09 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Vanaf eind volgende week is hij gelukkig weer te horen. Ik verheug me er nu al op, want man man man wat zal hij een aantal fijne plaatjes draaien.
Ik kwam trouwens zojuist binnen bij de laatste klanken van Nirvana en daarna gingen de Ramones loos met Now I Wanna Sniff Some Glue. Ik zal maar naar ze luisteren, ben even weg om wat te snuiven.
My Generation is er nog (al weet ik niet in hoeverre de impact van You Really Got Me op dat nummer is), maar verder wel mee eens ja. Overigens verwacht je van de gemiddelde radioluisteraar niet anders, maar ik heb het gevoel dat snobs ook vaak doen alsof muziek pas in 1967 begint. Al heb ik zelf ook weinig ouders dan You Really Got Me in mijn lijstjes staan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, zonder dat nummer zou het gros van de top 2000 én Snob 2000 er wellicht niet zijn geweest. Maar historisch besef is sowieso ver te zoeken bij de gemiddelde radioluisteraar én snob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |