Ohja verschrikkelijk. Who Got My Back of zoiets tochquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat verschrikkelijke indianennummer staat er ongetwijfeld ook in
Speciaal voor de minderjarige fangirls?quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog "Wees niet bang voor mijn lul"
Dat was nog van vóór de tienermeisjesquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Speciaal voor de minderjarige fangirls?
Ik mag hopen dat het omgekeerd is...quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Omdat rest van het uur mwah is nog maar een keer Caribou van Odessa opgezet
Noem Leonard Cohen maar mwahquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Omdat rest van het uur mwah is nog maar een keer Caribou van Odessa opgezet
Haha, vrijdagmiddag en gaar van 't werk enzo..quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het omgekeerd is...
Eva Cassidy niet toch?quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:46 schreef MaJo het volgende:
Ik zit al een paar uur te luisteren maar het meeste vind ik klinken als slechte Metallica ripoffs
Uiteraard niet alles maar toch gauw zo’n 70%quote:
Prima nummertje wel hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog "Wees niet bang voor mijn lul"
Tikkeltje saai tochquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is toch gewoon één van de allermooiste platen allertijden.. XX met Angels![]()
![]()
![]()
Ik heb Spoon één keer geluisterd en het klonk even creatief als hun naamquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:11 schreef methodmich het volgende:
Staat Spoon er nou serieus trouwens niet één keer in? Dat is best wel een groot gemis.
Toch hebben die best leuke liedjes. Prima voor onderin deze lijst.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:44 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik heb Spoon één keer geluisterd en het klonk even creatief als hun naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |