Nee, dat noemen ze Spinvis.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:28 schreef hhh38 het volgende:
Is het geluid bij jullie ook zo slecht?
quote:
Dat klonk zeker niet verkeerd.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:55 schreef W_Wolf het volgende:
Zo, dit Non-Alignment Pact klinkt wel heel erg vroege jaren 80 zeg.
Ik word er helemaal warm en blij van, dus gelukkig hebben ze dat niet gedaanquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit mogen ze dan wel weer naar de podcast promoveren wmb
In de Top 1000 niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik word er helemaal warm en blij van, dus gelukkig hebben ze dat niet gedaan
Toch lijkt het wel dat de mooiste nummers naar de podcast gaan, straks ook met Tool.
Ja, duurde erg lang...... dit Heidevolk vind ik nog wel grappig, voor één keerquote:Op vrijdag 18 december 2020 14:51 schreef W_Wolf het volgende:
Jammer dat deze van Agalloch een re-entry is, want had van mij meteen naar de podcast gemogen. Is 'ie nu nog niet afgelopen?
Andersom denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:13 schreef BillDauterive het volgende:
De intro van Five to One van The Doors lijkt heel erg op de intro van een lied van Oasis.
Jaquote:
Dat verschrikkelijke indianennummer staat er ongetwijfeld ook inquote:Op vrijdag 18 december 2020 15:46 schreef MielMonteur het volgende:
Je zou maar vinden dat er te weinig Creed in de Top 2000 staat hee
Ze hadden ook nog "Wees niet bang voor mijn lul"quote:Op vrijdag 18 december 2020 15:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Je loopt je lul achterna genot. Doe Maars duistere periode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |