quote:Op maandag 30 december 2019 16:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom brengen ze die dan niet uit ipv die meuk die ze nu maken?
Ohja, Nickelback haat snap ik ook al nietquote:Op maandag 30 december 2019 16:49 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
BLOF is het Nickelback van Nederland
Het is gewoon cool om te haten
aanzoek zonder ringenquote:Op maandag 30 december 2019 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Teveel gedraaid maar zeker geen slechte plaat?
Die is ook beter in de versie met Ronnie Flex.quote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk zit Ontarm weer diep in de nacht.
Ik wil niet te vroeg juichen, maar het lijkt er sterk op dat Ruud op z'n vingers is getikt.quote:
die meuk verkoopt beter in Nederland...quote:Op maandag 30 december 2019 16:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom brengen ze die dan niet uit ipv die meuk die ze nu maken?
Dat wordt zo ontzettend slecht gezongen. Vind ik denk ik hun zwakste.quote:Op maandag 30 december 2019 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
omarm me?
lieffffff ga dan weg en omarm me
volgens mij heb ikd ie voorbij horen komen jaquote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is ook beter in de versie met Ronnie Flex.
Is de Reünie al geweest?
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 30 december 2019 16:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik meen dat ik 3 of 4 versies er van op heb, en ze waren stuk voor stuk heerlijk, hoop dat ie weer wat moois heeft in 2020
moet ik doorgaan met slechte nummers?quote:
Staat op 348.quote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef houdjemond het volgende:
Rip enzo, maar ga eens weg in de 300
Stiekem ergens wel jammerquote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil niet te vroeg juichen, maar het lijkt er sterk op dat Ruud op z'n vingers is getikt.
Deze man weetquote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef Djeez het volgende:
Wtf doet deze dj-prutser zo hoog in de lijst?! Dit plaatje is een van de ergste nummers ooit![]()
![]()
Hee, dat was Kensington al...quote:Op maandag 30 december 2019 16:49 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
BLOF is het Nickelback van Nederland
Het is gewoon cool om te haten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |