Mijn duim gelukkig ook nietquote:Op maandag 30 december 2019 16:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gelukkig zit mn hoofd niet tussen de deur
Ik luister naar de Top 2000 beste platen, dat is er ook niet vanaf te horen.quote:Op maandag 30 december 2019 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus?
ik luister naar de top, niet naar een actualiteiten programma. daar hebben we het nieuws voor 1 keer per uur.
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 30 december 2019 16:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gelukkig zit mn hoofd niet tussen de deur
quote:
Geniet van de muziek.quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hey mensen, even dat jullie het weten: Ik ga vandaag niet meeposten want ik heb een verschrikkelijke nacht gehad... nauwelijks geslapen en voelde me daarna erg overspannen. Ik luister mee maar het is me te veel om hier ook nog mee te posten. Het komt wel goed met mij, maar ik moet het even heel rustig aan doen momenteel.
Hou je haaks M!quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hey mensen, even dat jullie het weten: Ik ga vandaag niet meeposten want
quote:Op maandag 30 december 2019 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister naar de Top 2000 beste platen, dat is er ook niet vanaf te horen.
maar dat hoort dan weer bij de charme van de top2000quote:Op maandag 30 december 2019 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister naar de Top 2000 beste platen, dat is er ook niet vanaf te horen.
Ik meen dat ik 3 of 4 versies er van op heb, en ze waren stuk voor stuk heerlijk, hoop dat ie weer wat moois heeft in 2020quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Caramel Fudge Stout? Daar heb ik alleen de eerste versie van op. Dat was echt genieten!
Vaakst van alle Nederlandse bands/artiesten.quote:Op maandag 30 december 2019 16:46 schreef zorro28 het volgende:
Blof, die komt vaker voorbij dan ik hebben kan
Mijn hoofd is bij de deurquote:
Rustig aan pik!quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hey mensen, even dat jullie het weten: Ik ga vandaag niet meeposten want ik heb een verschrikkelijke nacht gehad... nauwelijks geslapen en voelde me daarna erg overspannen. Ik luister mee maar het is me te veel om hier ook nog mee te posten. Het komt wel goed met mij, maar ik moet het even heel rustig aan doen momenteel.
Ook daar draait peaceman genoeg meuk.quote:Op maandag 30 december 2019 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat hoort dan weer bij de charme van de top2000
anders moet je maar r49 gaan luisteren
quote:Op maandag 30 december 2019 16:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
* Kyran pakt @:houdjemond vast en danst mee
Deze vind ik best ok van Blof.
Ontkennen elke kleurquote:Op maandag 30 december 2019 16:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn hoofd is bij de deur
Want je ogen blijven grijs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |