quote:Op maandag 30 december 2019 16:19 schreef MadMaster het volgende:
One of these knights...
[ afbeelding ]
Bij de Eagles geldt wat ik net ook bij Sjors zei: Doe al hun noteringen x2 en dan staan ze op redelijke posities.quote:Op maandag 30 december 2019 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Eagles worden sowieso wel ietwat overschat in de lijst.
Ligt een beetje aan wat je lekker vindt?quote:Op maandag 30 december 2019 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat wat? Al heel vaak niet gekocht bij de AH.
Tja, best verkopende artiest van de 20e eeuw.quote:Op maandag 30 december 2019 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Eagles worden sowieso wel ietwat overschat in de lijst.
Tsja, Vader Abraham en Andre Rieu hebben ook geweldig verkocht.quote:Op maandag 30 december 2019 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, best verkopende artiest van de 20e eeuw.
(On December 7, 1999, the Recording Industry of America honored the group with the Best Selling Album of the Century for Their Greatest Hits (1971-1975).)
Nog 11 plekken te vergeven dusquote:Op maandag 30 december 2019 16:21 schreef Zorro het volgende:
Over nights gesproken, The Night Chicago Died......
Stemactie #24
Sifan Hassan vindt dit leuk.quote:Op maandag 30 december 2019 16:21 schreef PippenScottie het volgende:
5 km gelopen in 24.58.
Met een decemberbuikje en weinig training. Dit gaat een sportief jaartje worden.
George Michael en Freddie Mercury horen bij de beste zangers aller tijden, die kunnen nooit te hoog staan.quote:Op maandag 30 december 2019 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de Eagles geldt wat ik net ook bij Sjors zei: Doe al hun noteringen x2 en dan staan ze op redelijke posities.
Jan Contant is er ook nog zo een, en Queen, als je het mij vraagt.
Paperlace...quote:Op maandag 30 december 2019 16:21 schreef Zorro het volgende:
Over nights gesproken, The Night Chicago Died......
Stemactie #24
James Last.quote:Op maandag 30 december 2019 16:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, Vader Abraham en Andre Rieu hebben ook geweldig verkocht.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
George Michael en Freddie Mercury horen bij de beste zangers aller tijden, die kunnen nooit te hoog staan.
Ben je ook bierliefhebber?quote:Op maandag 30 december 2019 16:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat je lekker vindt?
Baltic Stout is mijn favoriet uit die reeks. Lekker donker, romig, koffie hinten
Deze ale is wat lichter en ligt kruidig.
James Afgelastquote:
Ik hou bijna overal wel van, stout is ook één van mijn favorieten.quote:Op maandag 30 december 2019 16:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat je lekker vindt?
Baltic Stout is mijn favoriet uit die reeks. Lekker donker, romig, koffie hinten
Deze ale is wat lichter en ligt kruidig.
Echt net begonnen met Untappd toevalligquote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ben je ook bierliefhebber?
Untappd?
Ik ben neipa fanTree House en Other Half zijn de tofste brouwerijen waar ik ooit geweest ben.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
George Michael en Freddie Mercury horen bij de beste zangers aller tijden, die kunnen nooit te hoog staan.
Ik ga binnenkort naar Oregon verhuizen en zoek nog een trainer. Weet je iemand?quote:
Doe ik je niet na op dit momentquote:Op maandag 30 december 2019 16:21 schreef PippenScottie het volgende:
5 km gelopen in 24.58.
Met een decemberbuikje en weinig training. Dit gaat een sportief jaartje worden.
Roy Orbison en Barbra Streisand behoren ook tot de beste zangers ooit.quote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Voor vandaag?quote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou bijna overal wel van, stout is ook één van mijn favorieten.
Maarja, ik ga stoppen met drinken
Voor een momentje dat ik gewoon zat te luisteren dacht ik dat ookquote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef Kyran het volgende:
Dit had ook een Bee Gees plaat kunnen zijn.
Je stapt over op intraveneus?quote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou bijna overal wel van, stout is ook één van mijn favorieten.
Maarja, ik ga stoppen met drinken
Mijn PR is 20.57quote:Op maandag 30 december 2019 16:21 schreef PippenScottie het volgende:
5 km gelopen in 24.58.
Je moet eerst een buikje kweken zekerquote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Doe ik je niet na op dit moment
Pas maar op, voor je het weet drink je veel meer dan je nu doetquote:Op maandag 30 december 2019 16:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Echt net begonnen met Untappd toevallig
Ja, zat ik wel aan te denkenquote:
Hele vette plaatquote:Op maandag 30 december 2019 16:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier had I am the Resurrection van The Stone Roses kunnen staan
Dan wel netjes gedocumenteerd in ieder gevalquote:Op maandag 30 december 2019 16:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet drink je veel meer dan je nu doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |