Het is een complotquote:Op maandag 30 december 2019 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij creëert de files![]()
Hij creëert zijn eigen baan
Nooit meer gewassen dat deel van je lichaam.quote:Op maandag 30 december 2019 16:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was hier wel #viesziek. Week voor operatie.
Dikke plofkop van Prednison ook![]()
Maar Ruud heeft mij aangeraakt en ik hem
Die heeft het goed bekekenquote:Op maandag 30 december 2019 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je eigen baan in stand houden
quote:
Dat zegt Olcay ook elke nachtquote:Op maandag 30 december 2019 16:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was hier wel #viesziek. Week voor operatie.
Dikke plofkop van Prednison ook![]()
Maar Ruud heeft mij aangeraakt en ik hem
Is er een keer drie weken tussenuit geweest, wegens syfilis.quote:Op maandag 30 december 2019 16:02 schreef Fred_B het volgende:
Deze filelezer zit er volgens mij ook al 40 jaar.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit meer gewassen dat deel van je lichaam.
Ja is het na deze gedaan met de banjoterreur?quote:Op maandag 30 december 2019 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, Mumford and Sons kunnen we voor dit jaar in ieder geval uitzwaaien.
Ik was pre-Olcayquote:Op maandag 30 december 2019 16:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat zegt Olcay ook elke nacht
Zo is dat. Tijd voor een uitzwaaitopic.quote:Op maandag 30 december 2019 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, Mumford and Sons kunnen we voor dit jaar in ieder geval uitzwaaien.
Waar gaat het dan wel over? Een man-cave?quote:Op maandag 30 december 2019 16:06 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Toen dit nummer uitkwam dacht ik dat dit nummer over holbewoners en de prehistorie ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |