Deze man weetquote:Op maandag 30 december 2019 15:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Beste is Telegraph Road. Met afstand.
Sky Radio Top 2000quote:
Baba o'riley ook gestegen, mooi man.quote:
/carequote:
quote:Op maandag 30 december 2019 15:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Chris Martin en Keane zitten bij mij in de lift omhoog. Vroeger vond ik het suffe studentenbandjes. Nu begin ik het beter te waarderen. Goede bandsquote:Op maandag 30 december 2019 15:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
JIj snapt het. Krijg hoofdpijn van Adele. Zeikstem. Vrouwelijke Chris Martin.
Gelukkig hoef ik niet dagelijks naar de andere kant van het landquote:Op maandag 30 december 2019 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik rij dagelijks van Den Helder naar Leeuwarden en terug. Kost me net iets over 6 minuten extra enkele reis, maarja, ik rij eigenlijk al vaak wat langzamer (met tegenwind, want diesel kost geld)Dus het zal zo'n 8 minuten per dag extra zijn.
Zeg dat, kan me niet voorstellen dat iemand daar blij van wordt.quote:Op maandag 30 december 2019 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Hierna Hozier, Ed Sheeran en Mumford & Banjo'sGoed moment om even de wasmachine op het gemakje aan te gaan zetten.
Was iets met een draak van een plaatquote:Op maandag 30 december 2019 15:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En Link voor Dragonite? Waarom
Ook op gestemd!quote:Op maandag 30 december 2019 15:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet een lettertje verkeerd typen alleen.quote:Op maandag 30 december 2019 15:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Claire Danes was toch ook wel supercute
Trafassi komt eraan?quote:Op maandag 30 december 2019 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Goed moment om even de wasmachine op het gemakje aan te gaan zetten.
Keane treed in februari op in AFAS, volgens mij zijn er nog kaarten. Ik ga ook heenquote:Op maandag 30 december 2019 15:41 schreef jrwl het volgende:
[..]
Chris Martin en Keane zitten bij mij in de lift omhoog. Vroeger vond ik het suffe studentenbandjes. Nu begin ik het beter te waarderen. Goede bands
quote:Op maandag 30 december 2019 15:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was iets met een draak van een plaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |