Doe mij ook een stukkiequote:Op maandag 30 december 2019 15:50 schreef essnhills het volgende:
Ik kan dit niet handelen
Ik heb chocola nodig
quote:Op maandag 30 december 2019 15:50 schreef essnhills het volgende:
Ik kan dit niet handelen
Ik heb chocola nodig
Ja, de lijst zit eigenlijk muurvast in de bovenste helft. Je zou meer beweging verwachten.quote:Op maandag 30 december 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aan de onderkant stroomt het wel goed door de laatste tijd, maar aan de bovenkant stroomt het steeds minder hard weg. Nouja, er zijn er wel een aantal; Ed maakt dit jaar bijvoorbeeld wel een flinke val, maar een hoop wil maar niet verdwijnen.
En van haar hele familie.quote:Op maandag 30 december 2019 15:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Meteen noteren en haar stemlijst in de prullenbak gooien volgend jaar.
Val van de muur genotquote:Op maandag 30 december 2019 15:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Echt he. Iedereen weet dat dit de nummer 1 is:
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog nooit tinder geïnstalleerd.quote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef houdjemond het volgende:
Nou, Tinder maar weer installeren dan.
mmm, lekkerquote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef essnhills het volgende:
* essnhills deelt Kerstchocolaatjes uit
Nou liever Everything in it’s right place van Radioheadquote:Op maandag 30 december 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nummer 1 is natuurlijk A Forest van The Cure.
Staat nog wel in de keuzelijst, want heb er vorig jaar op gestemd. Maar toch nog ontbrekenquote:
Lekkerquote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef essnhills het volgende:
* essnhills deelt Kerstchocolaatjes uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |