quote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of hele kleine, wij zijn een keer naar het douane- en smokkelmuseum (o.i.d.) geweest. En dingen waar je iets kan doen idd.
Neeltje Jans ook.
En kastelen hebben ook vaak voor kinderen iets
Ik kan me er eentje herinneren dat er voor kinderen een speurtocht was door het kasteel en dat dat eindigde bij zo'n oude enorme kist, en die zat vol met chocolademunten
Neuh, we zijn allemaal chronisch naar de klote dus dat redden we niet meerquote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Kun je je niet even aanmelden en dan weer naar huis gaan?
Doen ze daar nog steeds aan!?quote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind dat zo saai altijd met dat gelul over God.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Openluchtmusea zijn ook geweldig voor kinderen, of iets als het Spoorwegmuseum.
Nik zing toch i wont let the sun go down?quote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef EDMAN- het volgende:
Don't Let The Sun Go Down On Me George Michael & Elton John
a la Nik Kershaw?
Lucifer, How To Get Away With Murder, Bodyguard (van de BBC), The Good Place.quote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog goede series die ik echt zou moeten zien?
Was er vorige week weer eens omdat nichtjes gedoopt werden. Maar ja dus.quote:
Rob draait in zijn shift 3x Edquote:
Ik kan me nog eens herinneren dat iemand bij een zangwedstrijd Don't Let The Sun Go Down On Me ging zingen, waarbij ik dacht dat-ie Nik Kershaw ging zingen. Needless to say, ik was nogal teleurgesteldquote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef EDMAN- het volgende:
Don't Let The Sun Go Down On Me George Michael & Elton John
a la Nik Kershaw?
Vorige uur hadden ze een huwelijksaanzoek bij de Efteling. Het echte nieuws is opquote:Op maandag 30 december 2019 15:02 schreef Fylax het volgende:
Waarom is de jaarrekening van Jumbo nieuws (op een publieke omroep)
Ach jongen toch, ik voel met je meequote:Op maandag 30 december 2019 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was er vorige week weer eens omdat nichtjes gedoopt werden. Maar ja dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |