Draait die held nog?quote:
Er komen nog wel wat leuke uren aan, hoop ik.quote:Op maandag 30 december 2019 15:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
367 I See Fire Ed Sheeran
366 The Whole Of The Moon The Waterboys
365 Don't Let The Sun Go Down On Me George Michael & Elton John
364 Lekker Op De Trekker Mannenkoor Karrespoor
363 Bat Out Of Hell Meat Loaf
362 When We Were Young Adele
361 Romeo And Juliet Dire Straits
360 Take Me To Church Hozier
359 Thinking Out Loud Ed Sheeran
WAT. EEN. KUTUUR.Alleen George en Elton-genot. Maar de rest trekt die lol wel echt volledig weg.
Zo gaan wij altijd 2x per jaar een weekend samen weg. Altijd naar een festival en dan nog wat anders. Zo heerlijk om even geen mama te zijn. Komend jaar gaan we met z'n tweetjes 5 dagen naar New York. Erg veel zin in.quote:Op maandag 30 december 2019 14:59 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Dat was sowieso mijn voorwaarde voordat ik ooit aan kinderen begon. Altijd gezegd dat ik wel een kind zou willen, maar mijn leven niet totaal op de kop ging zetten. Ik wil nog steeds road trippen, mooie plekken bezoeken en niet mijn vakanties ongelukkig doorbrengen op een Center Parcs om de hoek ......
Maar ook ik, als een ouder, heb hekel aan dat soort gezinnenquote:Op maandag 30 december 2019 14:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik liep gister op het 'Winter Winderland' in de Amsterdam RAI. Daar zag ik het traditionele beeld van een tokkiegezin waarbij vaders hardhandig haar huilende tienerdochter van een jaar of 11 krijsend naar de uitgang trok.Het zijn dus DAT soort gezinnen.
Of hele kleine, wij zijn een keer naar het douane- en smokkelmuseum (o.i.d.) geweest. En dingen waar je iets kan doen idd.quote:Op maandag 30 december 2019 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Openluchtmusea zijn ook geweldig voor kinderen, of iets als het Spoorwegmuseum.
Bijna 10 minuten jaquote:Op maandag 30 december 2019 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
Welk nummer van volgend uur is zo lang dat er maar 9 nummers zijn dat uur? Bat out of Hell?
Dit uur ga ik even Netflixen denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er komen nog wel wat leuke uren aan, hoop ik.
Ik vind dat zo saai altijd met dat gelul over God.quote:
volledig mee eens.quote:Op maandag 30 december 2019 14:59 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Dat was sowieso mijn voorwaarde voordat ik ooit aan kinderen begon. Altijd gezegd dat ik wel een kind zou willen, maar mijn leven niet totaal op de kop ging zetten. Ik wil nog steeds road trippen, mooie plekken bezoeken en niet mijn vakanties ongelukkig doorbrengen op een Center Parcs om de hoek ......
Ohquote:Op maandag 30 december 2019 14:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tis hier om de hoek, mama en bonuspaps waren nog wel te porren, maar niet met deze tijden
Als de beste jongen er maar eens komtquote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind dat zo saai altijd met dat gelul over God.
Geen idee, voor mij is het ook alweer een tijdje geledenquote:Op maandag 30 december 2019 15:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Draait die held nog?
Ben er helemaal uit. Wilde 2 weken terug naar 30 jaar Miss Djaxx, maar heb 2 kleine kinderen dus doe maar niet.
Nog goede series die ik echt zou moeten zien?quote:Op maandag 30 december 2019 15:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit uur ga ik even Netflixen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |