Ik ook.quote:Op maandag 30 december 2019 15:08 schreef Strani het volgende:
Deze ben ik als kind geweest, Bourscheid in Luxemburg:
[ afbeelding ]
nog steeds de moeitequote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
GoT stond op mijn lijstje, reactie rondom het laatste seizoen liet me er van afzien.
zo slecht was dat laatste seizoen niet hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
GoT stond op mijn lijstje, reactie rondom het laatste seizoen liet me er van afzien.
Ach, was best leuk. Tenzij je net gaat doen alsof de serie zich in de echte wereld afspeelt.quote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
IDEMquote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef Zorro het volgende:
363 Bat Out Of Hell Meat Loaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STEMLIJSTGENOT
Die Freed From Desire ken ik nog wel, die daarna komt is best wel nice. welke is datquote:
Oh jij voelt die ook altijd.quote:
Ik ben wel in een kasteel geweest in Luxemburg, maar ik weet niet meer of dat deze wasquote:Op maandag 30 december 2019 15:08 schreef Strani het volgende:
Deze ben ik als kind geweest, Bourscheid in Luxemburg:
[ afbeelding ]
Ik vond vooral die Starbucks sluikreclame erg treurig.quote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo slecht was dat laatste seizoen niet hoor.
Hmm, deed hij ook iets met kinderen?quote:Op maandag 30 december 2019 15:10 schreef KBFX2002 het volgende:
Ed Sheeran is na Michael Jackson de slechts presterende 'grote' artiest deze editie.
Ik heb de eerste 2 seizoenen reeds gezien, nu alleen nog tijd vinden voor de rest.quote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als je elke keer zo reageert op reviews mis je een hoop leuksquote:Op maandag 30 december 2019 15:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was wel zo, maar ik had het zelf nooit ontdekt.quote:Op maandag 30 december 2019 15:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond vooral die Starbucks sluikreclame erg treurig.
Sowieso een harstikke mooi land, vind ik.quote:Op maandag 30 december 2019 15:10 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik ben wel in een kasteel geweest in Luxemburg, maar ik weet niet meer of dat deze was
quote:Op maandag 30 december 2019 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm, deed hij ook iets met kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |