yup. maak er dan ook weer een kort dagje van, moet oliebollen bakken immersquote:
Dat ja, echt zo'n heerlijk vakantienummertje ditquote:
Heerlijkquote:
Rond de millenniumwisseling werd de bediening nog door zwarten gedaan en mochten vrouwen enkel achterin de zaal plaatsnemen.quote:Op maandag 30 december 2019 14:38 schreef Strani het volgende:
Ik zat me m.a.v. de hele discussie over kinderen in het café af te vragen in welke zin men nou in het café dingen niet kan doen die een jaar of 10 geleden wel gebeurden.
Het is niet zo dat er in 2009 halfnaakte vrouwen door het café renden of dat mannen aan het wildplassen waren tegen de muur. Het is altijd nogal braaf geweest.
Oh dan is het goedquote:Op maandag 30 december 2019 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat ik ze toevallig niet bij de eerste de beste wasbeurt meewas betekent niet dat ik ze nooit was
Meer banjo!quote:Op maandag 30 december 2019 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
![]()
Lekker huiswaarts
Take it eaaaaaaaasyyy![]()
![]()
Dat stuk is later ook nog gecoverd en een klassieker geworden inderdaad.quote:
Heel goed!quote:Op maandag 30 december 2019 14:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is voor sommige mensen gewoon een principekwestie. Ik zou mijn kind gewoon meenemen.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:40 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Rond de millenniumwisseling werd de bediening nog door zwarten gedaan en mochten vrouwen enkel achterin de zaal plaatsnemen.
Het is wel een verschil tussen een kind van 7 tot 13 jaar of een baby van 3 maanden. Van zo'n baby heb je alleen maar last en is voor de baby ook niet leuk. Oudere kinderen vermaken zich vaak wel beter.quote:Op maandag 30 december 2019 14:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is voor sommige mensen gewoon een principekwestie. Ik zou mijn kind gewoon meenemen.
Ging Mika ook naar Hollywood?quote:
Maar ik heb wel op cruise control gereden en meegezongen met chille muziekquote:
Ja daarvoor moet je wel op tijd thuis zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 14:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup. maak er dan ook weer een kort dagje van, moet oliebollen bakken immers
En ik zou gewoon half naakt door dat café rennen.quote:Op maandag 30 december 2019 14:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee je kan gewoon met WiFi liedjes afspeellijsten downloaden. Dan kun je offline luisteren. Heb je nog wel een Spotify abo nodig inderdaadquote:Op maandag 30 december 2019 14:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb toch internet nodig voor Spotify? En daarnaast ook nog een Spotify abo inderdaad.
Hahaquote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik heb wel op cruise control gereden en meegezongen met chille muziek![]()
Met instructeur er zingend naast
Baby in de draagzak en goan! Veel makkelijker dan van die rond rennende 7 jarigenquote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel een verschil tussen een kind van 7 tot 13 jaar of een baby van 3 maanden. Van zo'n baby heb je alleen maar last en is voor de baby ook niet leuk. Oudere kinderen vermaken zich vaak wel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |