Oh, ik vind wel dat je m'n pyjama's ook af en toe moet wassen hoor. Als je ze al gebruikt, moet je er wel goed voor zorgen.quote:
Estranged was ongelofelijk saai.quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er hoor!
Hele ochtend weggeweest maar wel naar genottelijk nummers geluisterd in de auto met Estranged als hoogtepunt
Eens kijken wat er allemaal komen gaat
quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef jrwl het volgende:
[..]
Radiohead - Paranoid android. Matig bandje hoor
Daar had ook een wereldplaat van Marco Borsato kunnen staan. Zonde.
Gestopt kan meerdere betekenissen hebben hequote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom gestopt? je wilt toch juist dat het gewassen wordt?
quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zet in de auto tegenwoordig gewoon mn spotify over de blauwetand
dat zou wel heel fijn zijnquote:Op maandag 30 december 2019 14:37 schreef Kyran het volgende:
Kijkende na hoe weinig nummers er in volged uur staan gaat Rob God Stenders ook Bat Out of Hell helemaal draaien
Vuurwerk en al z'n nare uitwassen.quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Best gevaarlijk wassen, met al dat vuurwerk enzo.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef Zorro het volgende:
Ik ben er hoor!
Hele ochtend weggeweest maar wel naar genottelijk nummers geluisterd in de auto met Estranged als hoogtepunt
Eens kijken wat er allemaal komen gaat
Bat Out Of Hell komt eraan?quote:Op maandag 30 december 2019 14:37 schreef Kyran het volgende:
Kijkende na hoe weinig nummers er in volged uur staan gaat Rob God Stenders ook Bat Out of Hell helemaal draaien
Ik heb geen telefoon-abo.quote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zet in de auto tegenwoordig gewoon mn spotify over de blauwetand
Eigenlijk vind ik dat wel gelden voor alles van BZNquote:Op maandag 30 december 2019 14:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Schande dat BZN niet meer in de lijst staat![]()
(Al is de Banjo Man wel intens kut)
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 30 december 2019 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gestopt kan meerdere betekenissen hebben he
Hmmm truequote:Op maandag 30 december 2019 14:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kutjochies vind ik kinderen van 8-10 jaar die gewoon loltrappen en hun grenzen nog niet weten. Meeste overlast komt van tieners die denken dat ze alles kunnen maken en dat ze king of the hill zijn in hun kudde van 10+aso's.
Doe eens niet zo gekquote:Op maandag 30 december 2019 14:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Estranged was ongelofelijk saai.
Lees het topic maar terug.quote:
Ja, dus opmerkelijk weinig nummers komend uur.quote:Op maandag 30 december 2019 14:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bat Out Of Hell komt eraan?
WAT EEN GENOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |