Natuurlijk ken ik dezequote:
Nou echt hoor, dat is zo jaren 1970.quote:Op maandag 30 december 2019 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Roken
Zijn er mensen die dat nog steeds doen?![]()
De gezellige roker.quote:
t ergste is bij t UMCG, daar mag t niet voor de deur. Loopt iedereen met hun infuus helemaal naar de overkant van de straat.quote:
Hier nog eenquote:Op maandag 30 december 2019 13:50 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog nooit een peuk opgestoken
Uiteraardquote:Op maandag 30 december 2019 13:50 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je verwart 'lekker' met het beantwoorden van een verslaving.
Junkie XL.quote:Op maandag 30 december 2019 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
t ergste is bij t UMCG, daar mag t niet voor de deur. Loopt iedereen met hun infuus helemaal naar de overkant van de straat.
Ziet er zo raar uit.
Vieze bendequote:
Ik ook nietquote:Op maandag 30 december 2019 13:50 schreef essnhills het volgende:
Het voelt als iets TE veel toevalquote:Op maandag 30 december 2019 13:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
jeetje zeg, wat gaat er nu door je heen?
Tijd om die mensen meteen een spuitje te geven.quote:Op maandag 30 december 2019 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
t ergste is bij t UMCG, daar mag t niet voor de deur. Loopt iedereen met hun infuus helemaal naar de overkant van de straat.
Ziet er zo raar uit.
Dat wordt een hard drug addictquote:Op maandag 30 december 2019 13:50 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Kijk hoe stoer hij is! Zo wil je toch zijn?
quote:Op maandag 30 december 2019 13:50 schreef essnhills het volgende:
de cavia was dood toch?quote:
en waar gaat de rijs heen?quote:Op maandag 30 december 2019 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Zo het deeg staat de rijzen.... nu even wat eten.
quote:Op maandag 30 december 2019 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Zo het deeg staat de rijzen.... nu even wat eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |