+/- 500.quote:
Oh zou tof zijn!quote:Op maandag 30 december 2019 13:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwartwit portret met bliksemschicht in kleur.
Maar prijskaartje..
Precies dit dusquote:Op maandag 30 december 2019 13:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar wel beter om dan maar goed te sparen zodat je iig een mooie tattoo hebt. Snap de mensen niet zo die voor een paar euro de meest lelijke uitvoeringen op hun lichaam vereeuwigen
is het niet beter een zwart wit foto te nemen met in kleur de tatoo er op geshopt?quote:Op maandag 30 december 2019 13:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
+/- 500.
Maar ik ben niet zo'n "gooi er maar op" tattoo-aso
49.5quote:Op maandag 30 december 2019 13:06 schreef essnhills het volgende:
Wat een ukkies hier
En Pino
Wat is jullie schoenmaat?
10x liever die 'boomer'muziek dan het meeste nieuwe spul wat in de lijst staat.quote:
41.5/42quote:Op maandag 30 december 2019 13:10 schreef Fred_B het volgende:
42 a 43 hier, afhankelijk van het merk. Voor wie dat wilde weten.
De Vondeling ook erg mooi welquote:
Heldin. Heb er 2 nu. Maar te lang verhaal voor dit topicquote:Op maandag 30 december 2019 13:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh zou tof zijn!
Ik heb een tattoo van het Issues poppetje van KoRn op m'n schouderblad
"Je bent verdomme Elmo van Sesamstraat niet (als je dit leest en je bent toevallig wel Elmo van Sesamstraat: sorry makker, ga gewoon door met Elmo zijn zoals je bent want je bent prima zo, en de hartelijke groetjes aan Ieniemienie en de rest)."quote:Op maandag 30 december 2019 13:07 schreef Pino112 het volgende:
@:GijsStavermantwitter:geenstijl twitterde op maandag 30-12-2019 om 13:00:00Het is tweeduizendtwintig, niet twintig-twintig https://t.co/QfFJpnmqT1 reageer retweet
Dat klopt... Helaasquote:Op maandag 30 december 2019 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10x liever die 'boomer'muziek dan het meeste nieuwe spul wat in de lijst staat.
Zeker, wat op zich geen schande is natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 13:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
De conclusie lijkt me gerechtvaardigd dat De Groot een fantastische zanger was maar voor zn goede teksten toch altijd anderen nodig had
quote:Op maandag 30 december 2019 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
is het niet beter een zwart wit foto te nemen met in kleur de tatoo er op geshopt?
Oké, deze is wel mooi jaquote:Op maandag 30 december 2019 13:11 schreef Isorden het volgende:
IK KOM ERAAN
IK KOM ERAAN
ZEE WIND ZON OCEAAAAAAAAAN
IK KOM ERAAN
Nou, de korte versie dan. Nou ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 30 december 2019 13:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heldin. Heb er 2 nu. Maar te lang verhaal voor dit topic
of denk ik te simpel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |