quote:Op maandag 30 december 2019 11:22 schreef Isorden het volgende:
Hoe noemen ze deze band in twente?Ik kan dit horen in mijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noemen ze deze band in twente?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dus eigenlijk naai je dan alleen de gehoorzame slimme l mensen die als het goed is al geen vandalen zijn of dieren mishandelen want hi hi leuk vuurwerk.quote:Op maandag 30 december 2019 11:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is helaas wel zo. Ik schat de mensheid vaak te slim en gehoorzaam in.
TIMES PASSES QUICKLY AND CHANCES ARE FEWquote:
Heb gecheckt. Ik moet hier even van bijkomen. Mijn hemel.quote:Op maandag 30 december 2019 11:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee hoor, Nederlanders kunnen niet stemmen.
Met jouw muziek smaak is echt heel weinig mis dunkt mequote:Op maandag 30 december 2019 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
TIMES PASSES QUICKLY AND CHANCES ARE FEW![]()
![]()
Phil Collins vergreep zich er ook nog aan (niet aan MJ maar aan dit nummer).quote:Op maandag 30 december 2019 11:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Michael Jackson.
Je weet dat Normaal op 9 staat? Zegt genoeg toch, alle boerennummers zijn gestegen.quote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb gecheckt. Ik moet hier even van bijkomen. Mijn hemel.
Hoe noemen ze deze band in twente?Ik voel me niet aangesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Laat dat beetje maar wegquote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toto begint een beetje overgewaardeerd te geraken
Ik zou ze niet missen.quote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
MJ vergreep zich waarschijnlijk ook niet aan Phil, die was veel te oud voor hemquote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Phil Collins vergreep zich er ook nog aan (niet aan MJ maar aan dit nummer).
Stel weirdos, blijf het zeggen.quote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
En toen kwam de PAUZEKNOP!quote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
En maar dat bandje stopzetten om de tekst uit te schrijven, dat waren nog eens tijden
LOVING YOUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Met jouw muziek smaak is echt heel weinig mis dunkt me
Het kan altijd minder erg dan Rick van V.quote:
Kerstboomers.quote:Op maandag 30 december 2019 11:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zoenende boomers in 't café, heerlijk man.
Sweet Home Alabama was net geweest, vunzigaardsquote:Op maandag 30 december 2019 11:25 schreef Cee het volgende:
Ik dacht een vader en dochter te zien in het café en toen beginnen ze te zoenen.
Dat is schier onmogelijkquote:Op maandag 30 december 2019 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Boyz from da Hoedquote:Op maandag 30 december 2019 11:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stel weirdos, blijf het zeggen.
[ afbeelding ]
Hold my beer, dacht Gijs gisterenquote:Op maandag 30 december 2019 11:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het kan altijd minder erg dan Rick van V.
Tussen 19 en 20, ook een lekker uurquote:Op maandag 30 december 2019 11:26 schreef LTVDK het volgende:
Hold The Line is toch wel veruit de beste van Toto, die komt gelukkig straks nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |