Dat kan helegaar niet.quote:
Volgens MJGod welquote:
Annie Schilder?quote:Op maandag 30 december 2019 11:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een huisgenootje gehad die Annie heette
Are you wokking to me?quote:
Was wel geinig.quote:Op maandag 30 december 2019 11:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Shit wat langer geslapen dan bedacht en daardoor Into My Arms gemist
Mijn leven is een leugenquote:
Het komt wel heel dichtbij zo.quote:Op maandag 30 december 2019 11:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een huisgenootje gehad die Annie heette
Zondequote:Op maandag 30 december 2019 11:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Shit wat langer geslapen dan bedacht en daardoor Into My Arms gemist
Doorgaans worden geen bakstenen naar mensen en dieren gegooid. En ik vind ook niet dat mensen dan maar door moeten gaan met idioterie “omdat anderen ook dingen vernielen” en “omdat het moeilijk is dit te handhaven”. Met mensen bedoel ik niet jullie, maar het tuig dat net zindelijk is en met een grote bek op de wipwap van het nabijgelegen speeltuintje dat ze net ontgroeid zijn met grof geweld en dito bek naar voorbijgangers gooit voor de LOLZ.quote:Op maandag 30 december 2019 11:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moah het zware vuurwerk ansich is niet erg. Gaat erom hoe je ermee omgaat. Als je het zware spul lekker in een weiland of op een industrieterrein afsteekt is niks aan de hand. Doe je het midden in de woonwijk, tja... Daarnaast, de echte overlast komt van het vernielen. Dat gebeurt helaas ook zonder vuurwerk... Hoe vaak er niet bakstenen door bushokjes gegooid worden etc
Lag er om half 3 in, dus op zich was t ook geen overbodige luxequote:Op maandag 30 december 2019 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ZondeMaar wel lekker dat je wat langer geslapen hebt. Ik ben bijna niet meer later dan 08:00 uur wakker tegenwoordig.
Dat had ik ook, draaide ze 7 van de 26 minuten ofzo. Korteversiegenotquote:Op maandag 30 december 2019 11:16 schreef TLC het volgende:
2 platen waarop ik gestemd heb achter elkaar in de Top 2000
Neequote:
Amen to thatquote:Op maandag 30 december 2019 11:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Doorgaans worden geen bakstenen naar mensen en dieren gegooid. En ik vind ook niet dat mensen dan maar door moeten gaan met idioterie “omdat anderen ook dingen vernielen” en “omdat het moeilijk is dit te handhaven”. Met mensen bedoel ik niet jullie, maar het tuig dat net zindelijk is en met een grote bek op de wipwap van het nabijgelegen speeltuintje dat ze net ontgroeid zijn met grof geweld en dito bek naar voorbijgangers gooit voor de LOLZ.
(Mochten ze onverhoopt zelf gewond raken door hun gestunt dan mogen ze wat mij betreft helemaal achteraan sluiten bij de Eerstehulpverlening).
hou je het wel lekker in de familiequote:Op maandag 30 december 2019 11:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is echt een soort van incest-anthem geworden op het internet
Nee heerlijk!quote:Op maandag 30 december 2019 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lag er om half 3 in, dus op zich was t ook geen overbodige luxe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |