Ze was/is ook een mooie vrouw hoorquote:Op maandag 30 december 2019 10:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zelfs Leo was verliefd op Agnetha vroeger zei die gister
Leo zei wel meer dingen.quote:Op maandag 30 december 2019 10:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zelfs Leo was verliefd op Agnetha vroeger zei die gister
Nog niet in coma na gisteren?quote:
Die mag daarna, precies om 0 uur.quote:
ik voelde t al aan mn waterquote:
Blijft wel een oerdegelijke partij dit.quote:
Welneequote:Op maandag 30 december 2019 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog niet in coma na gisteren?
quote:
quote:
aangekleed ook? of weer pyjama dag?quote:Op maandag 30 december 2019 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee
Heb lekker geslapen en ben alweer gedoucht en wel
Mogguh!quote:
1006 posts gisteren!!quote:
Nee heb daadwerkelijk kleren aan vandaagquote:Op maandag 30 december 2019 10:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
aangekleed ook? of weer pyjama dag?
Schrókken was het.quote:Op maandag 30 december 2019 10:44 schreef houdjemond het volgende:
Die dikke zat wéér te vreten vannacht lees ik?![]()
![]()
![]()
Transgender?quote:Op maandag 30 december 2019 10:46 schreef Isorden het volgende:
Zoals mn pa altijd zingt: hou me tiete vast
Jaquote:
Ridder Jan is al geweest zie ik.quote:
Heeft hij die dan?quote:Op maandag 30 december 2019 10:46 schreef Isorden het volgende:
he nog een poging, hoeveel wist ess er gisteren alsnog na het horen?quote:Op maandag 30 december 2019 10:46 schreef Isorden het volgende:
Gezellig.quote:Op maandag 30 december 2019 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee heb daadwerkelijk kleren aan vandaag
Ga ergens vanavond ook weer richting mijn ouders, zodat ik daar morgenochtend in de schuur oliebollen kan bakken
Ruinerwold zo te lezen?quote:Op maandag 30 december 2019 10:46 schreef essnhills het volgende:
zodat ik daar morgenochtend in de schuur oliebollen kan bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |