Ik vind het prachtig om hem te zien genieten van alle muziek. Ja, hij maakt wat kleine foutjes, maar boeien. Hij is ook geen DJ.quote:
Ik denk dat ik zo eens ga slapen...quote:
Hij heeft een zondagavondprogramma maar daar gaat zelden wat mis.quote:Op maandag 30 december 2019 01:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig om hem te zien genieten van alle muziek. Ja, hij maakt wat kleine foutjes, maar boeien. Hij is ook geen DJ.
Ik kijk een via stream dus liep achter, denk al whats going onquote:
Je bent milder geworden hè sinds je een grote speler in het spel bent geworden.quote:Op maandag 30 december 2019 01:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waarom en wanneer. Volgens mij op m'n oude account die gelyncht werd.
Nee, daarom juist, heel andere vakman, hij kan rustig zijn 2 uur volouwehoeren ipv het nummer daadwerkelijk draaienquote:Op maandag 30 december 2019 01:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig om hem te zien genieten van alle muziek. Ja, hij maakt wat kleine foutjes, maar boeien. Hij is ook geen DJ.
Ik zou het alleen fijn vinden als ie bij de programma's met Mathijs wat minder tunnelvisie richting bepaalde artiesten hadquote:Op maandag 30 december 2019 01:53 schreef Kyran het volgende:
Ik vind Leo toch wel een aanwinst hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef Aurelius. het volgende:
Is Leo er voor het eerst dit jaar bij?
Maar...? Broer van een staatssecretaris?quote:
Had je geen beeld voor nodig tochquote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik kijk een via stream dus liep achter, denk al whats going on
Nee, wel dit jaar voor het eerst.quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef Aurelius. het volgende:
Is Leo er voor het eerst dit jaar bij?
Presentator, journalist.quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar...? Broer van een staatssecretaris?
Ja dat bedoelde ik, het is al laat.quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee, wel dit jaar voor het eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |